Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Subject to debate. Lees Gearspace er maar eens op na.De PCM70 klinkt uniek
Op mijn werk heb ik uitgebreid met de Bricasti M7 kunnen spelen.Wat is je punt ?, een Bricasti heeft niks te maken met een PCM-70,en dus prijsvergelijkingen zijn ook niet van toepassing.Subject to debate. Lees Gearspace er maar eens op na.Op mijn werk heb ik uitgebreid met de Bricasti M7 kunnen spelen.
Dan gooi je die PCM70 zo in de vuilbak. Jajaja...ik weet het...er is geen prijsvergelijk mogelijk.
Koop gerust de PCM70. Ik ben echt oerdom geweest om mijn PCM70 te verkopen... want dan had ik nu 2000€ kunnen vragen.Maar een PCM-70 heeft een unieke klank,ze blijven maar stijgen in prijs terwijl een second hand Bricasti maar blijft zakken in prijs...dat zegt genoeg.

Als 1 van de meest gebruikte reverb units ooit is de gruizige sound van de PCM-70 zo kenmerkend dat er weinig mythe aan te pas komt.Koop gerust de PCM70. Ik ben echt oerdom geweest om mijn PCM70 te verkopen... want dan had ik nu 2000€ kunnen vragen.
Je hebt altijd wel mythe believers die graag in de buidel tasten...![]()
Bedankt , heb ik ook zien passeren maar de prijs is ietsje teveel aan de hoge kant![]()
Lexicon PCM 70
Lexicon PCM 70 te koop. Version 3.1 Het toestel is perfect in orde en steeds in rookvrije omgeving gebruikt. De PCM70 is een van de fijnste effecten processoren met een duidelijke eigen persoonlijkheid in vergelijking met de PCM effecten serie van Lexicon. De PCM 70 heeft veel mogelijkheden en...www.synthforum.nl
Thanks anyway !