• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 2HD Diskettes - Floppy's

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Hover

-
Zelf heb ik intussen al een tijdje geleden afscheid genomen van synthesizers met diskettestation.
Ik heb nog diskettes/floppy's alsook bijhorende drive om ze te lezen/beschrijven.

Handig als je nog nieuwe schijfjes zoekt en/of je een interne drive wil vervangen in een synthesizer, sampler,...
Ik heb 2 'setjes' samengesteld:

Setje A: SONY USB diskettestation inclusief 20 nieuwe HD diskettes in ongeopende verpakking
Sony1.JPG
Sony2.JPG

Setje B: ALPS intern diskettestation inclusief 20 nieuwe HD diskettes in ongeopende verpakking
ALPS1.JPG
ALPS2.JPG

20 euro per setje of beide setjes samen voor 30 euro.

Ophalen na afspraak in Sint-Niklaas (BE) is gratis.
Verzenden gebeurt steeds via BPost als pakje met tracking: BE = 6 euro, NL = 15 euro

Back