• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Zelfbouw studiodesk 2x 8U, 2,5x1,2m

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

AxiMaxi

Het is tijd voor muziek!
Studiodesk van MDF, zelfbouw maar zoals je ziet van prima kwaliteit: houten details aan de zijkant en kunstlederen zachte strook aan de voorzijde. Staat stevig op z'n poten, want zoals je ziet staat er aardig wat gewicht op.
2x 8U rack, maar rechts heb ik de onderste unit nooit kunnen gebruiken omdat deze net te krap lijkt. Ik was alleen van bovenaf begonnen met inruimen, misschien dat het wel lukt als je onderaan begint?
Afmeting is ongeveer 2,50m x 1,20m. Hij kan deels uit elkaar, maar je hebt echt een busje of dubbel-as aanhangwagen nodig om hem te vervoeren.
Gaat weg omdat ik de ruimte nodig heb voor andere zaken.

Exclusief apparatuur, uiteraard.

Attachments

• IMG_4958.JPG
    IMG_4958.JPG
    190,3 KB · Bekeken: 411
Er is een serieuze geïnteresseerde, maar toch even een kick voor het geval de deal niet doorgaat.

Verkocht en inmiddels richting België verhuisd.

Back