G.A.S.

Hahahahahahaha.
Veel hebben hier GAS.
Veel hebben ook gemerkt (geleerd, the hard way :) )dat het soms beter is om je GAS in te houden.
Maar we zien je wensenlijst wel tegemoet!

Hehe, ik mag reageren. Mijn huidige gear list is 't volgende:
  • Casio Vz-1
  • Casio Cz 5000
  • Casio FZ-1
  • Akai AX80
  • Akai AX73
  • Yamaha TG77
  • MFB Synth 2
  • XoxBox
  • Korg poly 800
  • Casio HT-6000
  • Casio HT- 3000
Ben op dit moment op zoek naar crappy 80's effecten zoals de yamaha spx90 en de dep-5 van Roland.
Daarnaast programmeer ik in mijn vrije tijd C++ en ben bezig met een multi effect vst. Uiteindelijk wil
ik ook eigen hardware gear gaan ontwikkelen.

groet,

Mario

Hoi ik ben Mario en heb last van Gear Acquirement Syndrome i.e. ben hier om met geld te schuiven.

Kleine correctie, GAS betekent Gear Acquisition Syndrome. Ik geef toe, het is maar één woord anders, maar deze aandoening dient te allen tijde correct geschreven te worden.

Welkom Makuro! :biertje: Mooie gearlijst :okdan:
Ben op dit moment op zoek naar crappy 80's effecten zoals de yamaha spx90 en de dep-5 van Roland.

De DEP-5 heb ik hier toevallig ook staan....leuke bak maar ik zou hem niet inbouwen in een rack als je hem straks hebt - of in ieder geval 1HE erboven vrij houden. Dat ding wordt namelijk echt warm. Scheelt wel weer stookkosten natuurlijk ;)

Kleine correctie, GAS betekent Gear Acquisition Syndrome. Ik geef toe, het is maar één woord anders, maar deze aandoening dient te allen tijde correct geschreven te worden.
Weer wat wijzer, heb er altijd rond deze tijd last van zodra de dagen langer worden. misschien te maken met aankomende lente.

Welkom Makuro! :biertje: Mooie gearlijst :okdan:

De DEP-5 heb ik hier toevallig ook staan....leuke bak maar ik zou hem niet inbouwen in een rack als je hem straks hebt - of in ieder geval 1HE erboven vrij houden. Dat ding wordt namelijk echt warm. Scheelt wel weer stookkosten natuurlijk ;)
Toevallig heb ik deze week een Re-3 space echo en een Roland GP-8 gescoord zal dan ook wel voor die bakken gelden?

RE-3 heb ik ook en die wordt niet echt warm. Hangt bij mij dus gewoon in het rek :) Van de GP-8 weet ik het niet.

Back