Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)dat het soms beter is om je GAS in te houden. Dankjewel!Stofhoezen zien er goed uit iwan.
Hoi ik ben Mario en heb last van Gear Acquirement Syndrome i.e. ben hier om met geld te schuiven.
Mooie gearlijst Ben op dit moment op zoek naar crappy 80's effecten zoals de yamaha spx90 en de dep-5 van Roland.

Weer wat wijzer, heb er altijd rond deze tijd last van zodra de dagen langer worden. misschien te maken met aankomende lente.Kleine correctie, GAS betekent Gear Acquisition Syndrome. Ik geef toe, het is maar één woord anders, maar deze aandoening dient te allen tijde correct geschreven te worden.
Toevallig heb ik deze week een Re-3 space echo en een Roland GP-8 gescoord zal dan ook wel voor die bakken gelden?Welkom Makuro!Mooie gearlijst
De DEP-5 heb ik hier toevallig ook staan....leuke bak maar ik zou hem niet inbouwen in een rack als je hem straks hebt - of in ieder geval 1HE erboven vrij houden. Dat ding wordt namelijk echt warm. Scheelt wel weer stookkosten natuurlijk![]()
Van de GP-8 weet ik het niet.