Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hola dat ben ikzelf,Hier kan ik wel naar luisteren, weer eens wat anders. Hoe kom je aan de vocal?

oh wow!!!Hola dat ben ikzelf,
Van huis uit ben ik tenor
Groeten van Andreos![]()
Deze gemaakt van bladmuziek op verzoek van een evenementen direkteur.
En is 't ergens voor gebruikt dan?Hola stoter,Hola Andreos!
Wat is de opname van je stem goed gelukt zeg!
Deze instellingen / opstelling gewoon aanhouden, vanaf nu, zou ik zeggen.
Ik hoorde de oversturing niet meer, die ik normaal altijd een beetje hoorde in je nummers. Op het stukje met de zware galm na, daar hoorde ik het nog in. Maar de normale passages klinken super! Mooi schoon en met impact.
Deze keer bladmuziek uit een Portugees dorpje...?En is 't ergens voor gebruikt dan?

Een opera zanger achter de synths... Hoelala!Deze gemaakt van bladmuziek op verzoek van een evenementen direkteur.

Dat zou ik ook even doen...maar ben bang dat mijn buren dezouden bellen

Dag stoter,Hola Andreos!
Wat is de opname van je stem goed gelukt zeg!
Deze instellingen / opstelling gewoon aanhouden, vanaf nu, zou ik zeggen.
Ik hoorde de oversturing niet meer, die ik normaal altijd een beetje hoorde in je nummers. Op het stukje met de zware galm na, daar hoorde ik het nog in. Maar de normale passages klinken super! Mooi schoon en met impact.
Deze keer bladmuziek uit een Portugees dorpje...?En is 't ergens voor gebruikt dan?

Hola Snitch,Effectief, ik wou dat ik zo'n geloofwaardige stem had, maar ben bang dat mijn buren dezouden bellen.

Dag Googol,Een opera zanger achter de synths... Hoelala!
Samen met de EastWest: Voices of Opera
kun je een space opera beginnen...
Dat zou ik ook even doen...
of het zijn liefhebbers...
Al met al...Goed gedaan...
Bekijk bijlage 3821607

Ik heb inderdaad gedacht om een opera te maken,misschien een leuk projekt om het met meer mensen te
doen met natuurlijk synth.s erin.

Leuk idee.om de namen te bedenkenEn dat met de thema (Roland) Fantom (van de opera)![]()
Dank je wel incognito .Harstikke mooi, prachtig gezongen Andreos !!![]()
Hola incogito,Harstikke mooi, prachtig gezongen Andreos !!![]()

Dag Robi,Wat een indrukwekkende track en dito zang.
Dit weet mij echt te raken.