Ryan Paris - Dolce Vita

LocalTrack19

Stamgast
Wederom een cover op de Minilogue XD (het ding is echt heel veelzijdig, maar misschien ligt dat aan mij omdat ik als synth newbie weinig gewend ben 😬), wederom van een 80s klassieker:

Ik realiseer me dat de geluiden niet 100% spot on zijn, maar ik heb geprobeerd de lichte vibe van het origineel te vangen, benieuwd naar jullie feedback op sound design en mix.

Zo, dat is netjes gedaan. Veel geluiden heb je heel goed weten te vangen. Die akkoordjes vanaf 0:16 en die hoge plingeltjes bijvoorbeeld. Ik doe het je niet na (ook omdat ik de Minilogue XD nog echt moet leren kennen).

Zo, dat is netjes gedaan. Veel geluiden heb je heel goed weten te vangen. Die akkoordjes vanaf 0:16 en die hoge plingeltjes bijvoorbeeld. Ik doe het je niet na (ook omdat ik de Minilogue XD nog echt moet leren kennen).
Thanks! Heb je zelf ook een Minilogue XD, en zo ja hoe lang al? Ik vind het zelf een heel inspirerend instrument, maar het is dan ook mijn eerste HW synth die ik gekocht heb, om het te leren en voorbij de presets te kijken

Ja, heb er zelf ook eentje sinds een maand of twee, maar ik heb er nog veel te weinig tijd voor (gemaakt). Ook hier is het m'n eerste hardware synth, mede om te kijken of het een aanvulling kan zijn op m'n tot nu toe compleet digitale in-the-box-setup (Reason). Dus ik moet ook nog wel wennen aan de manier van werken; hoewel het gemak waarmee je 'm integreert me zeker meevalt is het toch net iets meer werk en net iets minder 'total recall' dan ik gewend ben.

Ho es! Mét zang! Knap gedaan dit zeg :okdan:

Jij hebt connecties bij de radio, of je hoorde vorige week dezelfde uitzending - of het hangt gewoon in de lucht.. haha.. maar twee keer in korte tijd deze langs horen komen is best bijzonder.

Ho es! Mét zang! Knap gedaan dit zeg :okdan:

Jij hebt connecties bij de radio, of je hoorde vorige week dezelfde uitzending - of het hangt gewoon in de lucht.. haha.. maar twee keer in korte tijd deze langs horen komen is best bijzonder.
Haha thanks. Het zijn echter niet mijn vocals, dat is echt niet goed genoeg om online te zetten 😬

Back