Akai S1000KB

Status
Please reply by conversation.

steviejay

Ingeburgerd
Al tijdenlang zeer gewenst, is er dan niemand bij wie die in de weg staat? Hier krijgt hij gegarandeerd een prominente plek!

Zie “te koop/ruil aangeboden” vandaag ;-)

Het is blijkbaar een memorabel moment als iemand actief op zoek is naar een S1000KB; we zijn al minstens met 2 die het ons nog herinneren. :)

Als de floppydrive stuk is en je wilt een vervanger: waarschijnlijk kan je met een Gotek drive wel iets doen als je geen geschikte floppydrive vindt?

Ik vond het zelf een leuke bak, maar zo grooooot. Wat hem ook wel cool maakte, maar ik zou niet weten waar ik hem moet plaatsen in mijn huidige hok.

Ja bijzonder! Wel een toffe behulpzame community! Ja er gaat zoiezo een Gotek in en een LED display, kan die nog jaren mee, als ik maar de eerste ben…;)

Nee hoor. Ik wilde hem voor mezelf dus zocht op S1000KB op interwebs om me te herinneren wat voor joekel het is en toen vond ik de gezocht van steviejay.

Ik dacht: als ik hem die KB in de maag splits kan ik hem niet kopen en hou ik meer ruimte over. :D

Maar wat een bak hee! ;-)

Ik denk -en hoop- wel dat je eerst bent. Hij is ontieglijk groot, in Gruuuunnnn en een beetje defect. Dat trekt geen volle zalen.

Anders ga ik hem alsnog halen.

Bedankt voor alle belangstelling! Het is nog even afwachten, maar een ander forumlid is me toch voor geweest. Als daar geen kink meer in de kabel komt zal deze helaas aan mij voorbijgaan….:(

Sneu. Maar goed, laten we ook geen pek en veren over het andere forumlid gaan gooien want die had er op zich natuurlijk net zoveel recht op. :)

Status
Please reply by conversation.
Back