Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 1 mei 2022 #2 Wel een coole plaat zo vroeg op de ochtend, leuk, doe zo verder.
DP75 Ingeburgerd Lid sinds 3 februari 2015 Berichten 66 1 mei 2022 #3 e-Gloomy-nations schreef: Wel een coole plaat zo vroeg op de ochtend, leuk, doe zo verder. Zie meer... Bedankt!
e-Gloomy-nations schreef: Wel een coole plaat zo vroeg op de ochtend, leuk, doe zo verder. Zie meer... Bedankt!
andreos Ouwe rot Lid sinds 7 juni 2020 Berichten 2.247 Locatie Europa 1 mei 2022 #4 hola DP75, Mooi hoor Als ik een opmerking maak mag voor mij de arpeggio(Herhalend) wel wat minder en wat anders gebruiken! Dat valt mij op dus. Groeten van andreos
hola DP75, Mooi hoor Als ik een opmerking maak mag voor mij de arpeggio(Herhalend) wel wat minder en wat anders gebruiken! Dat valt mij op dus. Groeten van andreos
DP75 Ingeburgerd Lid sinds 3 februari 2015 Berichten 66 1 mei 2022 #5 andreos schreef: hola DP75, Mooi hoor Als ik een opmerking maak mag voor mij de arpeggio(Herhalend) wel wat minder en wat anders gebruiken! Dat valt mij op dus. Groeten van andreos Zie meer... Ik raakte verstrikt in de arpeggio's
andreos schreef: hola DP75, Mooi hoor Als ik een opmerking maak mag voor mij de arpeggio(Herhalend) wel wat minder en wat anders gebruiken! Dat valt mij op dus. Groeten van andreos Zie meer... Ik raakte verstrikt in de arpeggio's