Te gekke Multi FX unit uit de jaren 90, erg goede effecten met zeer eigen geluid en bovendien heel erg veelzijdig. Ik heb er twee dus eentje mag weg. Helder scherm en encoder heb ik niet kunnen betrappen op waardeskips, voelt ook lekker stevig aan nog
Leuk detail: de encoderknop gebruikt hetzelfde type kop als de EMU en Ensoniq family, matched dus errug fijn in je rack!
In nette staat, wat bijgewerkte plekjes op boven en onderzijde, maar dit is bijna onzichtbaar gedaan, niet met een stift ofzo, zeg maar: profi
Rack-oren heel netjes, bijna niks zichtbaar van de rackboutjes, mooi ding!
Mag naar een nieuwe eigenaar voor 125 euro of anders hou ik hem hier in de kast.
Snoertje is ingekort (en inderdaad: wat errug kort nu haha)
Zie foto!
Leuk detail: de encoderknop gebruikt hetzelfde type kop als de EMU en Ensoniq family, matched dus errug fijn in je rack!In nette staat, wat bijgewerkte plekjes op boven en onderzijde, maar dit is bijna onzichtbaar gedaan, niet met een stift ofzo, zeg maar: profi
Rack-oren heel netjes, bijna niks zichtbaar van de rackboutjes, mooi ding!Mag naar een nieuwe eigenaar voor 125 euro of anders hou ik hem hier in de kast.
Snoertje is ingekort (en inderdaad: wat errug kort nu haha)
Zie foto!
Attachments
Laatst gewijzigd: