• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ART Multiverb Alpha - veelzijdige 90's MultiFX!

Prijs
125 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Te gekke Multi FX unit uit de jaren 90, erg goede effecten met zeer eigen geluid en bovendien heel erg veelzijdig. Ik heb er twee dus eentje mag weg. Helder scherm en encoder heb ik niet kunnen betrappen op waardeskips, voelt ook lekker stevig aan nog :) Leuk detail: de encoderknop gebruikt hetzelfde type kop als de EMU en Ensoniq family, matched dus errug fijn in je rack!

In nette staat, wat bijgewerkte plekjes op boven en onderzijde, maar dit is bijna onzichtbaar gedaan, niet met een stift ofzo, zeg maar: profi :) Rack-oren heel netjes, bijna niks zichtbaar van de rackboutjes, mooi ding!

Mag naar een nieuwe eigenaar voor 125 euro of anders hou ik hem hier in de kast.

Snoertje is ingekort (en inderdaad: wat errug kort nu haha)

Zie foto!

Attachments

• IMG_9339.JPG
    IMG_9339.JPG
    186,9 KB · Bekeken: 211
Laatst gewijzigd:
Back