gevraagd: oberheim dmx

Status
Please reply by conversation.
Hij:

DMUS.jpg

Volgens mij is die vraagprijs redelijk markconform, en is dit ook nog eens een hele nette...

Nee,is (veel) te hoog.

Al de vraagprijzen van de DMX'en zijn hoog maar ze verkopen heel moeilijk aan deze hoge prijzen.

Wat lager verkopen ze wel.

Het is zeker niet de martwaarde dus.

Nee,is (veel) te hoog.

Al de vraagprijzen van de DMX'en zijn hoog maar ze verkopen heel moeilijk aan deze hoge prijzen.

Wat lager verkopen ze wel.

Het is zeker niet de martwaarde dus.
Hmm, okay :) Ik heb ze eigenlijk nog niet voor minder verkocht zien worden anderzijds het afgelopen jaar...

Hmm, okay :) Ik heb ze eigenlijk nog niet voor minder verkocht zien worden anderzijds het afgelopen jaar...
Nou ik wel,en verschillende..(maar dit jaar),en vrij laag zelfs ook,onder de 2k (komende van een prijs ver over de 2k..)

Dit exemplaar staat nu ook op de kleine duitse ebay,en daar heeft het vorig exemplaar er maanden op gestaan,ook een exemplaar dat op Reverb stond,geen kat die het kocht aan de hoge prijs (lager dan deze).

Gast heeft blijven moeten zakken tot die het heeft kunnen verkopen uiteindelijk.

De markt is nu wel sinds de oorlog aan het splitten in twee USA en EU prijzen zijn aan het verschuiven,terwijl er zaken stagneren of zakken ,stijgt het in de US (niet specifiek oude/zeldzame vintage),gewoon tweede hands gear,maar dit kan op termijn ook wel vintage gaan beinvloeden,wat al best het geval zou kunnen zijn gezien voorval met DMX'en..

Status
Please reply by conversation.
Back