6 sporen 5 minuten maar it just isn't a song

klinkske

boeketje voor de vrouw
Klinkt vast wel ok maar gaat nergens heen, is allemaal audio en er is niks dat ik zo hekel als audio editten (mijn tracks zijn altijd midi)
Als iemand zin heeft er een track van te bouwen, mag allemaal, vraag me de sporen maar. Ik ride enkel wat faders met de muis in ableton (belachelijk i know)

Laatst gewijzigd:
Over pakweg 10
Dagen heb ik tijd. Dacht variatie met de percussie en dan nog wat meer letten in op en afbouw. En misschien nog wat tweaken wat de synths spelen… als ik me kan motiveren, kans ik groot dat ik gewoon wat anders doe vanaf nul

Leuke geluiden maar niets heeft overtuiging. Alle geluiden schuilen een beetje achter elkaar alsof ze niet naar voren durven te komen. Er gebeurt genoeg maar je hoort er te weinig van. Er zit een beetje een brassy synth en een gitaar in die wel leuk op elkaar in kunnen spelen als je ze wat sneller afwisselt misschien? En het ritme kan wat overtuigender zonder die herhalende snare. BOOM TAK. Is duidelijker dan BOOM tak tak tak tak.

Dank allen om te luisteren. Workflow was totaal anders want had broer op bezoek en maschine weigerde te syncen met ableton dus hebben we alles in ableton gedaan (heel erg tegen mijn ding)
Broer speelt er live gitaar over, en alles is audio. Wie me al een beetje kent weet dat ik een bloedhekel heb aan audio bewerken, dus ik denk dat ik een midi pad uitzet, alles herdoe - pattern based arrangement - en enkel de gitaaropname af en toe herbruik. Dat is: als ik er de moed voor vind. Misschien stuur ik beter alles naar broer en laat hem de edits doen, doet ie veel beter / liever dan mezelf :)

Back