• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Yamaha 01x met i88x interface

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

rubbah

Ongewassen Lid
Ik weet het, het spul is redelijk achterhaald als je hem wilt gebruiken met een nieuwe Mac. Toch heb ik er veel fijne momenten mee beleefd. De 01x blijft een fijne digitale mixer, ondanks dat alle controller functionaliteiten niet meer werken op een nieuwe Mac. Op Windows zijn er workarounds voor (zie 01x Fb groep)Met de i88x heb je totaal 16 ingangen, of 8 ingangen met een controller.

Je kunt deze set als stand alone gebruiken, dus los van een computer, en dan heb je een fijne 16 kanaals mixer onder je vingertoppen…

Set mag weg voor 300€. Afdingen gaat niet lukken ;)

Liefst ophalen ivm grootte…verzenden is mogelijk, maar moet ik eerst een goede doos voor vinden.

Gr Robert

Back