Ah, in het Engels rappen is gewoon tricky.. Het is gewoon moeilijk om dat zonder accent te doen.. En dan komt ook nog het probleem van de stem, flow, delivery... Maar dapper om te rappen, ik doe het zelf niet beter hoor..
Beat is vet.
De rap ook, maar het Engels is NengeLs, wat voor mij afleidt.
Ikzelf rap gewoon het liefst in NL, omdat je dan veel beter kunt zeggen wat je wilt zeggen zonder het bekende NL-EN accent.
Ah, in het Engels rappen is gewoon tricky.. Het is gewoon moeilijk om dat zonder accent te doen.. En dan komt ook nog het probleem van de stem, flow, delivery... Maar dapper om te rappen, ik doe het zelf niet beter hoor..
Zo zo.. in een gepikeerde bui vandaag? En 'ik moet m'n waffel houden'?? Haha.. toe maar zeg..
Ik gaf gewoon aan dat rappen in het Engels tricky voor Nederlanders is in het algemeen.. Is ook zo. Weinig NL rappers kunnen dit goed..
Hiero, leuk liedje voor je over rappen.. Enne, chilllll!
Zo zo.. in een gepikeerde bui vandaag? En 'ik moet m'n waffel houden'?? Haha.. toe maar zeg..
Ik gaf gewoon aan dat rappen in het Engels tricky voor Nederlanders is in het algemeen.. Is ook zo. Weinig NL rappers kunnen dit goed..
Hiero, leuk liedje voor je over rappen.. Enne, chilllll!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.