Shah Ecstatic a.k.a. Dergjitter ft Dilago on guitar (Friese/Engelse hip-hop)

Dilago

Ouwe rot
Rapper Dergjitter kwam met deze vette track bij me met de vraag of ik er wat gitaar overheen wilde pingelen, wat ik natuurlijk wel graag wou!

Attachments

• 07. Shah Ecstatic - Holistic View (w guitar) 432Hz (prod JF Chronic + Dulak).mp3
    3,5 MB
Beat is dik.. gitaar sfeervol. De rapper kan denk ik beter iets anders gaan doen.. :)

Dank voor de reacties heren!
De rapper kan denk ik beter iets anders gaan doen.. :)
Nou, ik heb 'm even op basgitaar laten spelen maar dat was geen goed idee. Misschien dat als ie alleen maar Fries rapt beter uit de verf komt.

Ah, in het Engels rappen is gewoon tricky.. Het is gewoon moeilijk om dat zonder accent te doen.. En dan komt ook nog het probleem van de stem, flow, delivery... Maar dapper om te rappen, ik doe het zelf niet beter hoor..

Beat is vet.
De rap ook, maar het Engels is NengeLs, wat voor mij afleidt.
Ikzelf rap gewoon het liefst in NL, omdat je dan veel beter kunt zeggen wat je wilt zeggen zonder het bekende NL-EN accent.

Ah, in het Engels rappen is gewoon tricky.. Het is gewoon moeilijk om dat zonder accent te doen.. En dan komt ook nog het probleem van de stem, flow, delivery... Maar dapper om te rappen, ik doe het zelf niet beter hoor..
Och wat een zuurpruim ben je, als je niks vriendelijks hebt te zeggen houd dan je waffel liever dicht.

Och wat een zuurpruim ben je, als je niks vriendelijks hebt te zeggen houd dan je waffel liever dicht.

Zo zo.. in een gepikeerde bui vandaag? En 'ik moet m'n waffel houden'?? Haha.. toe maar zeg..
Ik gaf gewoon aan dat rappen in het Engels tricky voor Nederlanders is in het algemeen.. Is ook zo. Weinig NL rappers kunnen dit goed..

Hiero, leuk liedje voor je over rappen.. Enne, chilllll!

Gang Starr - Mostly Tha Voice

Laatst gewijzigd:
Zo zo.. in een gepikeerde bui vandaag? En 'ik moet m'n waffel houden'?? Haha.. toe maar zeg..
Ik gaf gewoon aan dat rappen in het Engels tricky voor Nederlanders is in het algemeen.. Is ook zo. Weinig NL rappers kunnen dit goed..

Hiero, leuk liedje voor je over rappen.. Enne, chilllll!

Gang Starr - Mostly Tha Voice

Oké ik interpreteerde je bericht verkeerd, excuus!

Back