Gloomy - Feeding Corpses (Magus Cameo)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Magus is ons dierbaar forumlid theJOKER1989 (Image-Line Forum), hij schreef een melodie die je hier kunt vinden:

Should I turn this into a song? | Forum

Ik heb er een cameo van gemaakt.

Bedankt, Magus, bedankt, de luisteraar en commentator!

Deze profetie zal spoedig werkelijkheid worden. Het is al begonnen met de beroemde drug Crocodile, dat door de regering wordt gedistribueerd. Mensen beginnen elkaar op te eten. En vergeet de niet-bevroren soldaten uit WO2 niet die worden opgegeten omdat er geen eten is.

Wel een opvallend vrolijke melodie voor een kannibalenfeestje, maar erg leuk hoor!

Btw, die drug heet Krokodil, niet Crocodile. En masse verspreid door de wereldregering.
Welke wereldregering?Waar kom je aan al die info?Waar is het bewijs ....welke betrouwbare bron heb je deze info vandaan dat krokodil door een regering verspreid wordt?
Ik weet dat dit een muziek forum is maar het wordt steeds gekker met al die bizarre theorien...hou toch op met onzin theorieen tecopieren/verspreiden van anderen die compleet nergens opslaan.
krokodil is een drug die allang rond gaat en het is gewoon een drug die zeer slecht is net als veel anderen en de enige verantwoordleijk zijn de gebruikers zelf , hou op met de regering of wie of wat dan ook ergens de schuld van geven....jij zit toch ook niet aan de krokodil?

Anyway...:doei:

zucht,,, ik ga even krokodil proberen, nu wel nieuwsgierig naar:D
Oh ja beetje neurotischs track....niet mijn ding.
Maar keep making music!:okdan:

Doe jij maar een beetje onderzoek, zou ik zeggen. enne okee, ik zal de omschrijving niet meer op het forum plaatsen, merci.

Ook merci voor je opmerking betreffende de track zou ik zeggen ;)

Héhé, lol :) Dank je wel Dilago.

Btw, die drug heet Krokodil, niet Crocodile. En masse verspreid door de wereldregering.
Graag gedaan en aardig dat die wereldregering gratis drugs verspreidt, ik moet altijd hard werken voor het mijne! ;)

[off-topic]

niet gratis natuurlijk, wel zeer goedkoop...in tegenstelling tot weed.

en nu terug over de muziek ;)
Nou ja, dan bijt ik mijn tong maar af en eindig toch nog een beetje on-topic! ;)

leuk nummer ...:okdan:

Enne... ik ga wel naar de friettent hoor... :D
mmm.png

Back