Making Time

Hoi, goed bezig!! De basslines, de basskick, het is allemaal erg dik. Dusdanig dik, dat daar eigenlijk iets tegenover gezet moet worden dat niet dik en sub-laag is.
Het komt nu wat wollig op me over, en ik denk dat als je er iets hoogs overheen zet, en goed op de Gating van dat sublaag let.. dat de muziek meer contrast krijgt en echt helemaal loskomt.

Maar hej, love it or hate it, je had ons al gewaarschuwd :D veel succes met het project!! ik ben wel fan van deze break-glitch beat style, gelijk zin zoiets te maken

Jojojo dankoe allemaal weer!
Alternatieve synthmuziek, ik wist dat ik iets moest maken in die richting, zou er dan toch iets in die ventolin hebben gezeten ;)

Wat betreft dat wollige laag @Sander02 is dat wel een beetje de bedoeling geweest, ik heb er wel aandacht aan besteed op compressiegebied maar wollig was wel het gevoel bij deze ep

Erg goed gedaan, mooi project! Rubber legs is voor mij de topper, zou het goed doen in een leuke electroset.
Dankoeh!
De rest is wat minder dansbaar (weet ik ook wel) maar die Rubr'n Benen zouden inderdaad wel tussen wat ruiger werk tot haar recht komen!

Back