Cloud7

Goed begin, nu nog uitwerken door te automaten, te layeren, wat effecten ertussen zoals downers en risers. Een beetje afwisseling zou ook wel goed geplaatst zijn. Veel succes!

Ik vind hem in essentie mooi. Leuk die tempo wisseling alleen gaat dat process wat te snel voor mijn gevoel en het ritme mag daarbij ook wel mee genomen worden. Ook zou ik de tempowisseling zelf meer aan het einde of halverwege de track doen waarna je naar een climax toe werkt. Nu wordt hij aan het einde wat ééntonig. Verder mis ik de bas.. ook niet onbelangrijk ;)

Hola,

Ikzelf ben niet zo van herhalenden Arpeggio,s.
Zo af en toe mooi.
Maar naturlijk een goed begin.
Ik zou het laatste stuk arpeggio weglaten drums erin en een melody.

Groeten van Andreos :)

Ik denk dat als je alle variatie in 4 minuut propt je een heel afwisselende track hebt. Die bass zit zo laag dat ik m eerst niet opmerkte. Maar ik zie dat mijn sub niet aanstaat :) ha ja nu hoor ik m.
Doet me wat denken aan de muziek waar ik ooit naar luisterde. 90's of was het early 2000's

So hey, dit klinkt al heel wat beter hé, maar je percussie is nog steeds vrij repetitief, heb je zo geen stutter-effect plugin, dan zou ik hem om de 8-16 bars automaten. De sweep effects zijn voorbij gegaan aan mijn gehoor, dus die zijn niet zo duidelijk aanwezig. Hoe lang produceer jij al? (ik sinds 2004). Fijne dag verder!

So hey, dit klinkt al heel wat beter hé, maar je percussie is nog steeds vrij repetitief, heb je zo geen stutter-effect plugin, dan zou ik hem om de 8-16 bars automaten. De sweep effects zijn voorbij gegaan aan mijn gehoor, dus die zijn niet zo duidelijk aanwezig. Hoe lang produceer jij al? (ik sinds 2004). Fijne dag verder!
Ik heb in 2002 mijn 1e nummertje gemaakt. Dat was met Reason in die tijd. Ook werkte ik met Cubase SX. Ik ben well een paar jaartjes gestopt geweest. Ik werk nu met Ableton.

Back