My Father - Beyond The Stargates

Eclectic

Virtueel Analoog
Eind Juli was mijn vader 3 wkn na diagnose van longkanker overleden aan een longonsteking 76 jaar, we didn't see that coming.
Een van de dingen die mij geholpen heeft in het rouw process is om het verdriet op m'n Moog One van me af te spelen.
Wat je hoort is iets wat steeds terugkwam en ik dacht, laat ik het maar vastleggen.
Het is volledig live gespeeld, REC aan, audio opnemen zoals het kwam, vlagen van emoties, maar zette voor mij de sluizen wel open.
Weet verder niet zo goed wat ik er nog over moet zeggen: Pa & Bob bedankt!

Ai, sneu nieuws.. Goed dat muziek er is om je kracht te geven..

Een krachtige synth om krachtige emoties van je af te spelen, je hoort ze er goed doorheen. Gecondoleerd met het verlies van je pa.

Ik krijg tranen in mijn ogen makker. Mijn vader is ook overleden, en 7 weken later mijn moeder dus ik weet hoe je je voelt. Veel sterkte man, denk maar zo: Hij zit nu voor altijd in me.
Je track is prachtig gewoon.

Ik heb het helemaal afgeluisterd. Normaal heb ik weinig met dit soort muziek maar gezien je op mijn tracks vaak zinvol commentaar geeft dacht ik laat ik eens zien of ik een dienst kan terug bewijzen. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat het op mij overkomt als zeer geschikte filmmuziek. Doet me een beetje denken aan de originele Blade Runner muziek maar dan zonder een bak reverb.

Mijn ouders zijn beiden overleden. Mijn pa toen ik een klein jochie was dus dat had een behoorlijke impact al was ik te klein om het te kunnen bevatten. Mijn moeder is ook niet lang geleden overleden op zeer oude leeftijd maar ik was daar helemaal niet verdrietig over eerlijk gezegd. De dood hoort bij het leven, je moet verder. Sterkte!

Eind Juli was mijn vader 3 wkn na diagnose van longkanker overleden aan een longonsteking 76 jaar, we didn't see that coming.
Een van de dingen die mij geholpen heeft in het rouw process is om het verdriet op m'n Moog One van me af te spelen.
Wat je hoort is iets wat steeds terugkwam en ik dacht, laat ik het maar vastleggen.
Het is volledig live gespeeld, REC aan, audio opnemen zoals het kwam, vlagen van emoties, maar zette voor mij de sluizen wel open.
Weet verder niet zo goed wat ik er nog over moet zeggen: Pa & Bob bedankt!

Bekijk bijlage 3827881
Hoi Eclectic wat een onverwachts verdriet gecondoleerd.
En met deze mooie track een herinering voor je verdere leven.

Groeten van Andreos.

Muziek (en zeker m.b.v. Bob's creaties) werkt voor mij heel therapeutisch.
Goed om in te zetten bij de verwerking
Die extra laag gaf mij iig kippenvel bij het luisteren en ik wens je veel sterkte!

Mooi stukje!

Mijn moeder is nog niet zo lang geleden ook heel onverwacht en plotseling overleden op relatief jonge leeftijd.
Muziek maken was/is voor mij, naast de afleiding, ook een goede manier om dingen te verwerken en het lege gevoel op te vullen met wat je maakt.

Ik wens je heel veel sterkte!

Dank allen! het hoort bij het leven idd. Maar dankbaar dat ik iets heb waar ik mijn gevoel in kwijt kan.

Zeker maar het is ook best iets persoonlijks. Toch leuk dat je het met ons wil delen.
Wat ik me nog afvroeg: Was je vader een roker?

Tot zijn 50ste wel, toen infarct en gestopt.
Mijn vader had gewoon pech, ze vonden een tumor in 1 long, geen uitzaaiingen en operabel. Verder volledig gezond en midden in het leven.
werdt direct traject opgezet om dat voor te bereiden. Weekend daarna koorts en opgenomen in ziekenhuis: longonsteking.
antibiotica cocktails (4 stuks), sloegen allemaal niet aan. De Donderdag daarna werd hem verteld dat hij ging sterven, de zaterdagochtend afscheid genomen bij het sterven. Dinsdag uitvaart en weg…

van diagnose en planning, naar compleet weg in minder dan 3wkn. Bizar.

Heel herkenbaar, ondanks de verdrietige oorzaak gaat alles wel ineens meer betekenen.
Ik hoop dat je ooit, later met weer eens met een glimlach naar deze track kan luisteren, vast wel!

ik word er heel stil van man. Heb mijn grootvader afgegeven die in 't ziekenhuis was, gezond, wachtend op een plekje in t rusthuis. Kreeg longontsteking en niks hielp, heeft nog 10 dagen 'passief' gerokken. Ik was er bijna elke dag terwijl hij enkel nog vocht en pijnstillers kreeg... ik zal mijn mening daar maar over laten. Ik begrijp dat je 't niet ziet aankomen en het plots n feit blijkt. Ik heb mijn ouders nog, ik kan me het verlies niet indenken hoeveel pijn me dat gaat kosten. Maar ik heb recent een tekst geschreven die gaat over (dreigend) verlies van een geliefde, wie weet wordt dat ooit nog wel een nummer waar we samen naar kunnen luisteren zoals ik nu hier naar luister.
Sterkte, en je gevoelens ergens in stoppen zou ik ook doen!

Ik krijg tranen in mijn ogen makker. Mijn vader is ook overleden, en 7 weken later mijn moeder dus ik weet hoe je je voelt. Veel sterkte man, denk maar zo: Hij zit nu voor altijd in me.
Je track is prachtig gewoon.
Doet me goed Jan! Dank je! durf me de impact van 2x dit achter elkaar helemaal niet voor te stellen.

Back