Hier is ie dan... Avenger 2

Wat is MPE?

Midi Polyphonic Expression...

oftewel 16 midi kanalen worden gebruikt, de eerste voor globale zaken, zoals bij een normaal keyboard, 2 tot 16 (tel ik nu goed... sja 15 voices...), zijn per key modulatie.

dus Pressure per key/voice, en Slide per key/vouce én pitchbend per key/voice.

je manipuleert moduleert dus per toets (en die stuur 1 voice aan, meestal....), meerdere bronnen..... onafhankelijk van de andere voices.... wat een bandbreedte aan expressie geeft, per note...

Even wat anders, dit was toch Skeletum op pagina 2 van dit topic? Had hij wel gedag gezegd?

1727287036453.png

Deze had ik compleet gemist...echt vette synth waarin je jezelf kan verliezen, ga ik zeker eens proberen! En ik had hem inderdaad verwisseld met een rompler door al die gekke filmpjes.

Ik had gelezen dat er een versie 2.5 was, klopt dat? De manual en de verion history op hun website gaan maar tot versie 2.3.1 ?

En gebruikt iemand die 4000 gratis OSC shapes en 115 gratis wavetables die ze op hun hoofdpagina aanbieden? Of is dat zo een extra waar je nooit toe komt?

Is het dan het laden van de plugin dat langzaam gaat of eerder de presets?

Laatst gewijzigd:
Ik had gelezen dat er een versie 2.5 was, klopt dat? De manual en de verion history op hun website gaan maar tot versie 2.3.1 ?
Nee dat was een fout van mij. 2.31 is de recentste

omdat die zo traag laadt, steek ik het me (vaak) op de moeite en pak dan gewoon andere vst
spijtig, want leuk spul

nexus heeft dat trouwens ook.

Back