Panama - Dystopianistic

Wild

Nieuwkomer

Een donkere electrotrack die ontstaan is uit de samenzang tussen Moog Sub37, Erica Synths modules LXR-02 en Bassline, plus Octatrack - die het eurorack signaal, met wat efx, en samples samen naar een kanaal op m'n Xone:96 ( als summing ) mixer bracht. En natuurlijk kon het ook niet zonder m'n ouwe getrouwe, half afgeknauwde TR-8. Eigenlijk zit er nog een hoop speelgoed ergens tussen in details, maar dat laat ik voorlopig over aan jullie eigen fantasie.

Benieuwd wat jullie van deze track ( live take ) vinden.

Gave geluiden man, heel lekker.

De track had van mij wel meer mogen kiezen tussen dystopische soundscape, of een beat voor de voetjes.. 't blijft daar nu een beetje tussen in zitten, wat voor mij niet zo goed werkt. En dan duurt 'ie (inderdaad) een beetje lang.

Maar goed, dat geldt voor de track, als track - in een jam-sessie duren dingen soms wat langer :)

Goed om even een nachtmerrie en stress op te bouwen,te gaan slapen met vervelende dromen.Of s'morgens een wekker alarm.Je verdriet nog eens overdoen.Geestelijke terreur kunt ge er ook voor gebruiken en is niet strafbaar.
Muziek voor elk wat wils dus.

Gaaf. En precies wat ik leuk vind aan dit forum.
Je hoort nog eens iets wat je zelf nooit op zou zetten.
Ik krijg er altijd weer zin van om zelf muziek te gaan maken.
En nieuwe gear te kopen 8~8~8~

Gave geluiden man, heel lekker.

De track had van mij wel meer mogen kiezen tussen dystopische soundscape, of een beat voor de voetjes.. 't blijft daar nu een beetje tussen in zitten, wat voor mij niet zo goed werkt. En dan duurt 'ie (inderdaad) een beetje lang.

Maar goed, dat geldt voor de track, als track - in een jam-sessie duren dingen soms wat langer :)
Leuk dat je ook wat van de geluiden zegt. Bevestigt wat m'n buurman ook aanhaalde :) Als geluidstechnieker wou hij precies weten hoe ze tot stand kwamen.

M'n gear staat nog klaar om dit nog eens over te doen en te multitracken. Zou het wel fijn vinden om er 2 versie uit te kunnen puren.

Goed om even een nachtmerrie en stress op te bouwen,te gaan slapen met vervelende dromen.Of s'morgens een wekker alarm.Je verdriet nog eens overdoen.Geestelijke terreur kunt ge er ook voor gebruiken en is niet strafbaar.
Muziek voor elk wat wils dus.
Haha - ik denk dat je aangeeft dat het gevoel dat ik in het nummer heb gelegd over is gekomen. Heerlijke tekst :halleluja

Back