Eagle (Synth Music)

EagleSynthMusic

Nieuwkomer
Mooi om nu ook op Synthforum aanwezig te zijn. Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Arend Westra aka Eagle (Synth Music)
Mijn hele leven zit ik al in de muziek in verschillende bands, maar ben pas de laatste 10 jaar terug gekeerd naar mijn jeugd liefde en dat is de Synthesizer muziek.
Ik ben beïnvloed door Vangelis, JMJ, Klaus Schulze, Kitaro, FWO maar vooral door Tangerine Dream. Het is dan ook niet gek dat je veel van die TD invloed terughoord in mijn muziek met daarin mijn eigen Eagle draai die ik daaraan geef.
Hoofdoel in mijn muziek is om mijn muziek toegankelijk te houden met vooral pakkende melodieën.
Mijn muziek wordt gereleased op Bandcamp en op het Engelse Neu Harmony label.
Verder heb ik verschillende internationale studioprojecten gedaan met b.v. Parallaxe, Sequential Dreams, Mark Jenkins en Computer Chemist.

Kun je hier ook een voorbeeld van je muziek plaatsen?

Als synthesizerspeler eveneens beïnvloed door Vangelis, JMJ en Kitaro kan ik niet anders dan je welkom te heten. En als ik dan ook nog lees dat je pakkende melodieën belangrijk vind, kan ik niet anders dan je nummers van hierboven te beluisteren. Klinkt heel professioneel maar gezien je geschiedenis mag dat niet verwonderen. :okdan:

Van harte welkom hier. :doei:

Als je wil, kan je hier op het forum eens onder tracks zoeken naar mijn stukken. Er staan er genoeg op. Je zal het mogelijks interessant vinden.

Als synthesizerspeler eveneens beïnvloed door Vangelis, JMJ en Kitaro kan ik niet anders dan je welkom te heten. En als ik dan ook nog lees dat je pakkende melodieën belangrijk vind, kan ik niet anders dan je nummers van hierboven te beluisteren. Klinkt heel professioneel maar gezien je geschiedenis mag dat niet verwonderen. :okdan:

Van harte welkom hier. :doei:

Als je wil, kan je hier op het forum eens onder tracks zoeken naar mijn stukken. Er staan er genoeg op. Je zal het mogelijks interessant vinden.
Dankjewel Danny. Ik ga je tracks zeker beluisteren :)

Back