Women Who Kill

Morty-C-137

Ouwe rot
in de ban
Daarmee wordt natuurlijk bedoeld het spreekwoordelijke 'killing it' wat in America retegoed of meesterlijk betekend 😜

Ik zal beginnen: Prachtige vrouw, prachtige skills en smaak... zoals al dit soort zaken hoogstpersoonlijk natuurlijk. Art, as well as beauty is in the eye of the beholder.

Ik snap die focus niet zo op de vrouw als muzikant.. Alsof we die moeten pamperen omdat het zo knap is wat ze doen....

Bekijk ze gewoon als muzikanten, waarom die focus op mannen vs vrouwen? Muziek maken is toch geen paralympics, waarbij er echt de focus is om een bepaalde groep een aangepaste competitie te geven.

Ik luister heel veel muziek, van mannen en vrouwen.. het boeit me niet verder.. de een is niet specialer als de ander. Beide maken gewoon goede muziek..... Maak gewoon een topic over muzikanten die 'killin it...' vrouwen en mannen....

Laatst gewijzigd:
Ik snap die focus niet zo op de vrouw als muzikant.. Alsof we die moeten pamperen omdat het zo knap is wat ze doen....

Bekijk ze gewoon als muzikanten, waarom die focus op mannen vs vrouwen? Muziek maken is toch geen paralympics, waarbij er echt de focus is om een bepaalde groep een aangepaste competitie te geven.

Ik luister heel veel muziek, van mannen en vrouwen.. het boeit me niet verder.. de een is niet specialer als de ander. Beide maken gewoon goede muziek..... Maak gewoon een topic over muzikanten die 'killin it...' vrouwen en mannen....
Hopelijk om het animo vrouwen hier op SF eens te vergroten?? 😄

Moet alles 1 grote politiek correcte eenheidsworst zijn waarbij we onze onderlinge verschillen niet mogen waarderen of doen alsof die er niet zijn?

Maar misschien zijn er hier al zat vrouwen.... aan een avatar is niet te zien of ienand man of vrouw is 🙂

Wat maakt het ook uit? Wie weet ben ik ook wel een knappe dame.. waar zou je dat aan moeten merken? ;)

maar eigenlijk zeg ik dit alles omdat ik dat quota idee wil voorkomen hier.. Dat we hier zoveel % vrouwen, x % aziaten, x % mensen van kleur' etc moeten hebben. Geforceerd evenwicht aanbrengen.. Waarom al die categorieen als je ze gewoon als 1 gelijke categorie kan zien...

Laatst gewijzigd:
Maar misschien zijn er hier al zat vrouwen.... aan een avatar is niet te zien of ienand man of vrouw is 🙂

Wat maakt het ook uit? Wie weet ben ik ook wel een knappe dame.. waar zou je dat aan moeten merken? ;)

maar eigenlijk zeg ik dit alles omdat ik dat quota idee wil voorkomen hier.. Dat we hier zoveel % vrouwen, x % aziaten, x % mensen van kleur' etc moeten hebben. Geforceerd evenwicht aanbrengen.. Waarom al die categorieen als je ze gewoon als 1 gelijke categorie kan zien...
Jakkes nee zeg. Ik ben ook allergisch voor dat soort quota's. Tja waarom in categorieen.. dat is mens eigen he. Ik kan mezelf ook wel gewoon levend wezen noemen ipv mens om zo de andere levende wezens niet voor het hoofd te stoten 😛

Vind Hania Rani erg leuk.
Zo een 1.5 uur performace gaat voor mij als een droom voorbij.
Maar anyhow ik vind het helemaal niet belangriik welk geslacht of sexuele orientate de maker heeft.
Dat is meer voor top 40 muziek dat leuk is om naar te kijken.

Nee tuurlijk, het geslacht maakt mij ook geheel niet uit. Maar alsnog kom ik, als het op deze hoek van de muziekwereld veelal mannen tegen. Terwijl er heel veel inspirerende en geweldig goede vrouwlijke artiesten toch ook zijn in deze hoek. Daar mag ik graag voorbeelden van zien. Ik volg graag goede artiesten. Zoals zovelen.

Ja ok I get it.
Ik dacht er eigenlijk aan om een topic te openen over alle goede neoclassical.
Hania Rani pas in dat rijtje.
Eydís Evensen kende ik maar het lijkt er ook op.

Back