Batch Processing: Auto save syx midi capture file

bwa, nee, beter velocity filter door de sampler laten doen, da AN1X reageert goed op velocity cutoff

De AN1X droog klinkt ni zo goed, de samples hebben weer een digitaal allias randje, roland klinkt droog beter

Ik zou een AN1X look alike sampler moeten vinden met de variation fx, echo en reverb

Een yamaha SPX effect unit achter de MC-909 samplers zetten gaat het ook weer niet zijn,

tja, mss had ik, toch de SY85 moeten nemen en niet de K2000 begin 90's, ok al had die veel minder sample ram

een 2de en 3de AN1x kan ik ook verlangen, maar toch een 700 euro rekenen, en mss stukken aan
een AN200 gaat teveel anders en minder zijn dan de AN1X

Als ik nu eens goeie krz kurzweil effect presets had ?? De K2661 bedien ik zonder te kijken en razend snel
ja, ik zal eens de krz library doorzoeken naar fx patchen,, die kan ik met open object afzonderlk inladen,

De Yamaha A3/4/5000 sampler gaat te moeik zijn

k weet ni op de Akai samplers performance mode hebben

ik ben fan van de AN1X omdat daar Variation FX, Echo, en reverb settings allemaal in de preset patch in zitten, die patch leeft,
Dat klinkt nooit ni zo goed, patch setting en effect setting afzonderlk en daar achter, denk ik nu

tja, effe al een ganse dir van kurzweil .krz patchen in kurzfiler prog geladen,
en ik zie object type, en kan ze afzonderen, maar eens in de K2661 zijn het setups en geen fx presets

Deze 3 kdfx presets heb ik voorlopig van mezelve

Back