Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Zijn inderdaad enkel hardware synths. Maar het merendeel van de effecren zijn vsts...klinkt lekker. klinkt niet als vst synths en drums maar hardware.

Grappig, ik vind dit niet echt een heel vreemd nummer.. De enige echt rare wending is die die er in 2:40 in komt, voor de rest is het vrij standaard bits n bleeps minimalistische techno.Geluiden, beat en mix zijn prima, qua muziekstijl ben ik iets meer van het voorspelbare![]()
‘Vreemd’ heb ik het niet genoemd volgens mij. Je geeft wel precies aan waar het zit voor mij. Standaard blips n bleeps minimalistische techno. Niet voor mij weggelegd. Ik houd van meer voorspelbare muziek. Met wat meer lijn (muzikaliteit) dan dat. Niks mis mee natuurlijk, gewoon persoonlijke voorkeurGrappig, ik vind dit niet echt een heel vreemd nummer.. De enige echt rare wending is die die er in 2:40 in komt, voor de rest is het vrij standaard bits n bleeps minimalistische techno.
Hier kan ik mij wel in herkennen. Toch heb ik het nummer helemaal afgeluisterd, een lot wat lang niet elk nummer hier beschoren is.Geluiden, beat en mix zijn prima, qua muziekstijl ben ik iets meer van het voorspelbare![]()
Omdat het af en toe zo atonaal/gedetuned klinkt is het toch wel interessant om te beluisteren, ook al is het geen muziek die ik zomaar even op zou zetten uit mijzelf. Verder gaat er halverwege even een kleine shift in het ritme met wat kleine eenmalige variaties op onverwachte plekken die mij in positieve zin opvielen.Ja, absoluut. Ik denk dat een liefhebber van deze stijl die details kan waarderen.Hier kan ik mij wel in herkennen. Toch heb ik het nummer helemaal afgeluisterd, een lot wat lang niet elk nummer hier beschoren is.Omdat het af en toe zo atonaal/gedetuned klinkt is het toch wel interessant om te beluisteren, ook al is het geen muziek die ik zomaar even op zou zetten uit mijzelf. Verder gaat er halverwege even een kleine shift in het ritme met wat kleine eenmalige variaties op onverwachte plekken die mij in positieve zin opvielen.
Ik voelde het ook niet als een kritiek hoor, Montfrooij. Voor mij zijn voorspelbaar en melodieus/muzikaliteit niet elkaar tegengestelden. Thelonious Monk is melodieus maar heel onvoorspelbaar, of zo ervaar ik het toch alleszins. Maar ik zie ook wel dat jouw muziek melodieuzer/muzikaler is dan wat ik maak.‘Vreemd’ heb ik het niet genoemd volgens mij. Je geeft wel precies aan waar het zit voor mij. Standaard blips n bleeps minimalistische techno. Niet voor mij weggelegd. Ik houd van meer voorspelbare muziek. Met wat meer lijn (muzikaliteit) dan dat. Niks mis mee natuurlijk, gewoon persoonlijke voorkeur
Hier kan ik mij wel in herkennen. Toch heb ik het nummer helemaal afgeluisterd, een lot wat lang niet elk nummer hier beschoren is.Omdat het af en toe zo atonaal/gedetuned klinkt is het toch wel interessant om te beluisteren, ook al is het geen muziek die ik zomaar even op zou zetten uit mijzelf. Verder gaat er halverwege even een kleine shift in het ritme met wat kleine eenmalige variaties op onverwachte plekken die mij in positieve zin opvielen.