• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MKS-100 {{ MINT }}

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Heerlijke vuige sampler, gekocht voor 300 om te voorzien van een modernere input dan QD, maar ik heb m'n vriendin net beloofd geen projecten meer te doen...

Gezien de extreem strakke staat van dit apparaat is de prijs geen koopje, en lijkt me fair hetzelfde terug te vragen wat ik net vorige week zelf betaald heb. Ik realiseer me bij aankopen zelf ook dat het steeds moeilijker wordt nog een net exemplaar te vinden omdat veel gear al een dozijn studio's gezien heeft... of meer, met alle inbouw en transportschade van dien.

Mocht ik hem niet verkopen blijft hij hier nostalgisch in m'n studio tussen de andere MKS'jes :)

Back