Ik zoek nog de volgende boeken in goede staat:
Dave Tompkins: How to Wreck a Nice Beach: The Vocoder from World War II to Hip-Hop, The Machine Speaks.
Walter G. Jung: IC Op-Amp Cookbook.
Abernethy, David: The Prophet from Silicon Valley: The Complete Story of Sequential Circuits.
Heb je een of meer van deze boeken en wil je die kwijt, ik betaal er een schappelijke prijs voor.
Dave Tompkins: How to Wreck a Nice Beach: The Vocoder from World War II to Hip-Hop, The Machine Speaks.
Walter G. Jung: IC Op-Amp Cookbook.
Abernethy, David: The Prophet from Silicon Valley: The Complete Story of Sequential Circuits.
Heb je een of meer van deze boeken en wil je die kwijt, ik betaal er een schappelijke prijs voor.
. Ik was als onverbeterlijke liefhebber van echte (dat is: papieren) boeken onlangs ook inderdaad van plan om dat boek in plaats van het Cookbook dan maar te kopen. Maar toen ik wat beter keek zag ik dat er toch duidelijke verschillen zijn. De stijl en opzet van Jungs originele Cookbook is meer samenhangend en ook persoonlijker en spreekt mij uiteindelijk toch meer aan. Aan e-book versies is inderdaad niet zo moeilijk te komen, maar als gezegd wil ik graag de originele papieren boeken. Zolang dat nog niet gelukt is heb ik het gevoel dat ik het boek nog niet werkelijk in huis heb.