• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis af te halen: old skool wollen tapijt 'to tie your studio together' of als bastrap opgerold.

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
ik hoor je al denken, ik wil ook mijn gear tentoonstellen zodat TURNLAB dat doet, op zo'n oud tapijt uit wol.
Dat kan: ik heb er 2 en één dient opgerold in de hoek rechtop als BASSTRAP. Vroeger lagen ze op de vloer maar deze ruimte nu is te smal.
Dus gratis: een wollen tapijt uit vervlogen tijden, zoals in de 80's wel ergens in n kamer op de grond lag. Is goed opgevoed, veel minimoog te horen gekregen.
IMG_3973.jpg

IMG_3974.jpg

Afmetingen: 250 * 2m
Kan dus dienen als vloerkleed of opgerol als basstrap. Gratis zelf lekker afhalen.

fotootjes: het is de eerste, die op de voorgrond waar de tafel op staat.

Nu hoor ik de mods denken 'dit hoort niet op dit forum'
verwijder zonder zorgen hoor.

Attachments

• IMG_1823.jpg
    IMG_1823.jpg
    180,6 KB · Bekeken: 334
Back