Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je van zelf platen maken wilt leven idd, maar als je zelf lekker muziek wilt maken dan is AI eerder een inspiratiebron. Voor live optredens is het m.i. ook geen belemmering, tenzij hologrammen de muziek gaan uitvoeren. Komt denk ik nog zover dat AI op afroep/met enkele trefwoorden instant live-shows zal kunnen uitvoeren op je tveind voor de creatieve mind
.heb je hier een link van? ik zie alleen maar pro voor 200 dollar p/m? Dat gaat me iets te ver. Wil Sora trouwens ook wel proberen en die zit uitgebreid in pro.Ik betaal 24 euro in de maand ofzo voor Pro en we delen het account met het hele gezin. Werkt prima. Je kunt data delen uitzetten. En sowieso zou ik nooit vertrouwelijke stukken uploaden naar vriendjes van Trump.
Met die CustomGPTs heb je de investering er supersnel uit.
Sora werkt volgens mij niet in de EU. Weet niet of dat ook nog van je account/billing afhangt of dat je er met VPN omheen kunt.Wil Sora trouwens ook wel proberen en die zit uitgebreid in pro.
heb je hier een link van? ik zie alleen maar pro voor 200 dollar p/m? Dat gaat me iets te ver. Wil Sora trouwens ook wel proberen en die zit uitgebreid in pro.
volgens mij doet sora het alleen in USA, maar als je dan een vpn aan zet werkt het. Je kan er filmpjes mee maken met prompts. heel gaaf.Ik ben in de war, ik heb Plus kennelijk. Die zit op 20 dollar per maand en daar kan ik alles mee wat ik wil. Ik heb ook een knop naar Sora, maar die geeft een foutmelding.
Op welke manier haal je het er dik uit, heb je vaak dat je presentaties moet doen of zoiets?ik betaal $20 per maand voor een Plus accountje. Werkt prima en haal het er dik uit.
Ik gebruik het om prototype apps mee te maken (Javascript en Python), teksten te vertalen, outlines te maken voor teksten/artikelen/stukken, corrigeren (met name Engels), herschrijven en samenvatten en voor brainstormen. De image generator gebruiken we ook in onze marketinguitingen, al doen we daar meer met Midjourney dan met ChatGPT. Maar dat zou weleens kunnen veranderen aangezien de image generator in de laatste versie van ChatGPT echt een heel stuk beter is geworden. Naast ChatGPT en Midjourney gebruiken we ook nog Topaz.ai Gigapixel om images te upscalen. En de AI functies in de Adobe Creative Cloud apps.Op welke manier haal je het er dik uit, heb je vaak dat je presentaties moet doen of zoiets?
Ik heb 't nog nooit gebruikt dus ik vroeg me dat af voor wat voor beroepen dat goed uitkomt.
Ik zie 'th andige wel weer van die muziek AI zoals Udio, Suno en anderen die eventueel behulpzaam kunnen zijn voor wat inspiratie bijv.
Op welke manier haal je het er dik uit, heb je vaak dat je presentaties moet doen of zoiets?
Hoe bedoel je dat? zou je een voorbeeld kunnen geven? Het enige "rendabele" dat ik ooit met AI gedaan heb is besparen op de boodschappen doordat 'ie een recept kon bedenken met de spullen die ik in huis hadMet die CustomGPTs heb je de investering er supersnel uit.