Bezig met een EBM day track (deadline 24/2 snappie)

klinkske

boeketje voor de vrouw
Zomaar wat patterns aangevuurd met de cirklon. Stereo opname van n jam. Ik wou er nog vocals over maar even dit opgenomen om ermorgen verder laagjes op proberen te leggen.
Als je vd drums moest houden: tr808 en kawai r100 (met de 50e eprom)

Attachments

• stall warning.mp3
    18 MB
Goeie sound. Begint alsof het een lost track uit de Official Version tijd is. Na een tijdje verwacht ik een 2e bassline eronder die sneller is, in 16th noten met af en toe een octaafje. Je hebt nog even 🙂

ik heb wat zitten stoeien met euh mijn stem. Is wel n bak ruis maar ik heb wel lol.
Was best verbaasd hoeveel galm er op de opname zit als ik m door de hoofdtelefoon hoor (wat gisteren niet was opgevallen - teveel dus)
Dank om te luisteren :)

Ik wou er nog wat lawaai in mikken "there is a lot of noise in the music, but there is also a lot of music in the noise" - quote D. Bressanutti :D

hier n SC demootje

Ha, de grap is dat de tekst gaat over mijn uitstelgedrag omdat ik al n week tijd heb en niet deftig voort doe :D

Om met de Goden van de EBM alleen al n babbeltje te doen was ik de laatste keer al te verlegen... Ha zo stom, Daniel stond er naast zijn laptop, vroeg over comment over zijn laatste optreden en project - er was amper 15 man nog in de zaal en ik durfde niet.

haha je luistert dus de eerste inzending, de 2e is met stem en ingekort. Maar tof: ik check t. Ik kan er trouwens niet zoveel meer aan wijzigen, het komt allemaal recht uit de cirklon, geen multitrack. Ik moet dan alles opnieuw doen. Gaat er vandaag nt meer van komen. Dank!

Back