Symfonische/old skool synth muzikanten met Spotify/Youtube lijsten?

Tukker

SyntherKloas
Hallo gewaardeerde SF leden, er is al een "drop je Spotify lijst" draad, maar daarin staat -excusez moi- vooral techno- en andere meer experimentele muziek "met dreun". Zijn er ook lieden met meer symfonische, oude school synth muziek á la Tangerine Dream, Vangelis, Jarre, Kraftwerk, Kitaro etc. misschien van hier op Spotify? Het is mijn bedoeling er een playlist mee te maken, waar ik natuurlijk ook "eigen drek", zoals @Eclectic zo mooi zei in een andere draad, tussen kan schuiven. Mijn specifieke stijl van "drek" past namelijk niet bij die van de hippe kids van nu... Youtube mag je ook plaatsen.

Het staat al een tijd op de planning om een YouTube kanaal van guy-lian music. Maar ikoet nog bestuderen hoe ik het aan moet pakken. De content zouden in ieder geval al mijn nummers zijn, ondersteund door animatie/foto/videobeelden.

Als het er ooit van komt, laat ik het je wel weten als je wil.

:doei:

Het staat al een tijd op de planning om een YouTube kanaal van guy-lian music. Maar ikoet nog bestuderen hoe ik het aan moet pakken. De content zouden in ieder geval al mijn nummers zijn, ondersteund door animatie/foto/videobeelden.

Als het er ooit van komt, laat ik het je wel weten als je wil.

:doei:
En via Amuse je muziek op allerlei kanalen zetten?

En via Amuse je muziek op allerlei kanalen zetten?
Ik zit onder contract bij Groove en wil dat niet tackelen. Het YouTube kanaal zou extra zichtbaarheid moeten geven en heb daar ook de toestemming voor. Andere kanalen laat ik aan het platenlabel over.

Ik zit onder contract bij Groove en wil dat niet tackelen. Het YouTube kanaal zou extra zichtbaarheid moeten geven en heb daar ook de toestemming voor. Andere kanalen laat ik aan het platenlabel over.
Dat is mooi. Wist ik niet.

Back