Bakfiets
Nieuwkomer
Ik kwam een Elektron Model:Cyles tegen die te koop stond in mijn buurtje op Marktplaats. Die kon ik niet weerstaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Dankjewel!William Basinski-esque.. melancholisch, duister, gelaagd, dense.. love it.
Goeie titel ook. Pet af.
Misschien wel, dat weet ik niet. Ik kwam hierop uit door te experimenteren met de originele track zonder vastomlijnd plan van hoe het zou moeten klinken. Als je van te voren weet wat je wil bereiken dan zou je dit misschien ook wel direct kunnen doen. Als je daar ervaring mee hebt, hoor ik het graagtof! vraagje, waarom eerst versnellen en daarna alsnog timestretchen, kun je dat effect niet alleen met timestretch en wat settings krijgen?

Hoor af en toe wel iets digitale harshness, overigens net niet storend. Al eens Oeksound Soothe 2 geprobeerd?Misschien wel, dat weet ik niet. Ik kwam hierop uit door te experimenteren met de originele track zonder vastomlijnd plan van hoe het zou moeten klinken. Als je van te voren weet wat je wil bereiken dan zou je dit misschien ook wel direct kunnen doen. Als je daar ervaring mee hebt, hoor ik het graag![]()
En de Cycles leent hier zich uitstekend voor! Sowieso een wat ondergewaard doosje, zeker voor de prijs. En helemaal als je een soort mini Syntakt hebt.