Eurorack: logic: demuxing: multiplexing: cv controlled switching, sequential switch: track & hold etc

nog een stem voor uO_C - echt heel direct ook al is er een menu.
de muxlicer die je in je eerste post vermeldt vind ik ook heel veelzijdig, gebruik hem vaak. iets heel anders dan de uO_C natuurlijk.
de leibniz-serie van xaoc staat op mijn verlanglijstje, denk dat je daar echt veel mee kunt - check de video's van monotrail op YouTube.

Heb ook MI Marbles gekocht en dat lijkt ook we een soort Turing machine
O_C Hemispheres heeft ook een Turing Machine-achtige apps aan boord, Enigma en Enigma Jr. Kijk het lijstje maar eens door, ontzettend veel interessante logic apps zitten daarin:

Aan de andere kant, De MTM Turing Machine met expanders is ook een leuke DIY build om te doen en is een erg bruikbare set. Ik ben zelf uiteindelijk voor de Permutation van Grayscale gegaan omdat die ook een Write input heeft zodat je 'm meer zelf kunt sturen. Bijvoorbeeld beginnen met een bepaalde sequence, die wat laten veranderen en vervolgens weer terug naar de originele. Zie deze patch bijvoorbeeld.

Nice! Klinkt erg lekker zeg!

Wat ik grappig vind aan eurorack in het algemeen is dat iedereen een andere synth heeft en tot andere resultaten komt.

Waarom ik de Marbles heb gekozen is dat die ook de scale kan inlezen en je de boel kan transponeren.
Wat ik uiteindelijk wil doen is semi generative patches maken waarbij in put van de cello en gitaar het geheel gaan sturen.
Dus als ik bepaalde noten speel ( via befaco instrument input naar de RS35 frequency to CV ) dat dan de patch stuurd.
Daarom laat ik de MMT Turing Machine links liggen.

De O&C is wel tof.
Heb ook naar de Leipzig collectie gekeken van Xaoc.
Maar moet eerst ff aan de slag met wat ik heb en dan daarna goed de juiste uitbreidingen kiezen.

Zat ff op modwiggeler te checken betreft 'self generarting patches'.

@mono-poly zegt daar dar hij veel gebruik maakt van Wobblebugs, Noiserings, Slope detectors en clock deviders.

Trouwens hoor niets meer van monopoly ook zijn websites lijken niet meer actief.

De wobblebug ken ik maar wat is een Noisering?

Heb toevalling net de sonic potions Mal-2 afgebouwd en is dat niet een noisering?

Ben momenteel aaan het kijken om 2 A-152s aan te schaffen om de Behriger 960 sequencers te gebruiken als step - preset machine. Zo hoop ik om elke step een andere "preset" van 6 voltages te kunen sturen.
CV stuurt A 152 aan en die stuurt elke stap van de Behringer 960 aan.

Hmm ben hard aan het denken maar vraag me af hoe je dat wil doen?
De A152 is eigenlijk een sequencer zonder step controls.
Hoe zou je dit aanpakken dan?

de A152 van 8 naar 1?

.....AH ok ik zie dat de B960 voor iedere step een input heeft.
Dus dan de A152 8 outs naar de 8 step inputs van de B960?

Waar heb je dan de 2e A152 voor nodig?

Back