Myth heeft weer zijn eigen kwaliteiten. De laatste tijd zijn we bijna teveel interessante MPE VSTs waardoor ik soms vergeet dat ze heb

Maarja allemaal toch hun eigen kwaliteiten waardoor het allemaal interessant blijft.....als de synthese bijzonder is.
klopt. ik denk er op dit moment, in ieder geval voor mij, voldoende MPE soft synths zijn, er mogen er altijd meer zijn, maar je hebt keuze, een goede keuze, veel unieke synths met MPE, en gewoon goede synths met MPE.....
Dankbaar dat er mensen zoals jij zijn Vink die kleine developers helpen met testen enzo.
dawesome heeft bij MYTH het meer gestroomlijnd, via discord, en meer beta testers, en en daarmee ook veel meer presets..
MYTH is behoorlijk beïnvloed door opmerkingen, terwijl de basis en de hoe de opmerkingen zijn uitgewerkt, altijd de Dawesome manier zijn gebleven. niet alles is verwerkt natuurlijk..
en ook veel bugs aangepakt. en een kleine groep beta testers, niet te veel, anders word je overladen, is wel erg handig... enthousiaste beta testers.... daarom ook vrij bug-vrij gelanceerd, of zeer bug-vrij...
het nieuwe lonkt zeker, altijd. maar het oude blijft ook lonken, ik heb weer eens zin naar wat "oudjes" te gaan, in combi met nieuwe....
Preparation 2 zal zeker verwerkt worden in de tracks die komen gaan....