RedRay
Ingeburgerd
Ik heb m’n prophet 5 (4) verkocht en heb spijt…Aan bijna alles wat ik destijds verkocht heb.. Maar aan de andere kant, als ik Mijn Prophet 6 had gehouden, had ik waarschijnlijk Prophet 5 niet gekocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb m’n prophet 5 (4) verkocht en heb spijt…Aan bijna alles wat ik destijds verkocht heb.. Maar aan de andere kant, als ik Mijn Prophet 6 had gehouden, had ik waarschijnlijk Prophet 5 niet gekocht.
Hahahahahahahahahaha.Ik kocht een paar jaar geleden een MPC Live II waar ik niet echt vrienden mee werd en die ik vrij snel weer heb verkocht. Eerder dit jaar door een goede aanbieding bij Gear4Music toch in de verleiding er nóg een keer eentje te kopen. Amper wat mee gedaan en toch ook maar weer te koop. Wordt net de Live III aangekondigd ... fml
Als je wat foto’s wilt zien (inclusief binnenkant)Wordt net de Live III aangekondigd ... fml
Het beste antwoord tegen de verkeerde aankoop!NEE!
Ik durf die nieuwe ook niet aan. Ik heb die ouwe voor-af-ganger nog en daar ben ik wel tevreden over. Het gekke is dat die oude duurder is dan die laatste nieuwe en die oude is ook veel simpeler zonder geheimen.- SP404 -mk2. Ik krijg m'n brein niet zover dat ik snap hoe je met samples kunt jammen. Natuurlijk kon ik een simpel beatje maken enzovoorts, maar dan.... Het lukte me nog niet. En ik vond hem hopeloos
Ja klopt, niet meer leverbaar en wel gewild.... Dat doet wat met de prijs.Ik durf die nieuwe ook niet aan. Ik heb die ouwe voor-af-ganger nog en daar ben ik wel tevreden over. Het gekke is dat die oude duurder is dan die laatste nieuwe en die oude is ook veel simpeler zonder geheimen.
Dan waren er wat synthesizers betreft niet zoveel 'verkeerde' keuzes, maar omdat ik de 70's en 80's meegemaakt heb