Carlo Veld
Hobby producer :-)
Semimodulaire analoge synthesizer Model D van Behringer.
Met 3 oscillatoren elk onafhankelijk traploos instelbaar tussen: driehoek, zaagtand (up & down) en pulse (met variable pulsbreedte) en noise generator met keuze tussen white of pink noise.
In nieuwstaat inclusief originele doos, verpakkingsmateriaal, voeding, aansluitkabels en handleiding.
Ondanks de geweldige geluiden is deze synthesizer voor mij enigszins overbodig geworden sinds de aanschaf van een Moog Subsequent 37.
Staat in een schone en rokersvrije thuisstudio.
Bij voorkeur ophalen en kan eerst volledig worden uitgeprobeerd.
(Ik kan zorgen voor speakers, koptelefoon, midi keyboard, aansluitkabels, etc. om alles te kunnen testen.)
Met 3 oscillatoren elk onafhankelijk traploos instelbaar tussen: driehoek, zaagtand (up & down) en pulse (met variable pulsbreedte) en noise generator met keuze tussen white of pink noise.
In nieuwstaat inclusief originele doos, verpakkingsmateriaal, voeding, aansluitkabels en handleiding.
Ondanks de geweldige geluiden is deze synthesizer voor mij enigszins overbodig geworden sinds de aanschaf van een Moog Subsequent 37.
Staat in een schone en rokersvrije thuisstudio.
Bij voorkeur ophalen en kan eerst volledig worden uitgeprobeerd.
(Ik kan zorgen voor speakers, koptelefoon, midi keyboard, aansluitkabels, etc. om alles te kunnen testen.)
Attachments
-
01.jpg337,6 KB · Bekeken: 188 -
02.jpg241,2 KB · Bekeken: 177 -
03.jpg241,8 KB · Bekeken: 161 -
04.jpg240,1 KB · Bekeken: 169 -
05.jpg344,1 KB · Bekeken: 161 -
06.jpg361,4 KB · Bekeken: 170 -
07.jpg266,7 KB · Bekeken: 170 -
08.jpg273,7 KB · Bekeken: 160 -
09.jpg277,2 KB · Bekeken: 164 -
10.jpg301,4 KB · Bekeken: 160