MacGyverGear
midi-life crisis
@Nightstorm Heb even geluisterd naar hoe jij em timed.. "Telling" starten op de eerste tel.. maar dan kom ik niet uit ofzo.. ga ik voor mijn gevoel uit de 'groove'..
Misschien scheelt het ook dat mijn eerste kennismaking met de verse line, en de opname die ik er (met de sax) toen van maakte al zo in mijn systeem..
Of misschien voelt het voor mij gewoon beter ofzo.. ?
Ik heb nu nog wat takes over gedaan.. of eigenlijk gewoon 'n paar keer gezongen.. tweede refrein is beter nu vind ik..
Ook wat met de effect tip van Streaky geëxperimenteerd.. wonderlijk dat dat allemaal ook al kon in Cubase 5.
Misschien scheelt het ook dat mijn eerste kennismaking met de verse line, en de opname die ik er (met de sax) toen van maakte al zo in mijn systeem..
Of misschien voelt het voor mij gewoon beter ofzo.. ?Ik heb nu nog wat takes over gedaan.. of eigenlijk gewoon 'n paar keer gezongen.. tweede refrein is beter nu vind ik..
Ook wat met de effect tip van Streaky geëxperimenteerd.. wonderlijk dat dat allemaal ook al kon in Cubase 5.

Maar het blijkt wel weer dat er heel veel manieren zijn hoe je iets kunt invullen.. Had je ook "Never Meant To Be" van Gloria Tells gehoord? Die heeft als eerste de instrumental ingevuld met zang.