• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha VL1-M

Prijs
2600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Takegawa

Ouwe rot
Geweldig divers en extreem apparaat, de gewenste Versie 2 in bijna nieuwstaat met prachtig blauw/wit LED Display upgrade. 100V unit, vorig jaar gekocht in de US voor rond de 3000 dollar (+import en shipping). GEEN bout-afdrukken op de rack-oren of andere toestanden, gewoon STRAK zoals al m'n gear :)

Verkoop enkel om iets anders te financieren dus als ik deze prijs niet terugkrijg hou ik hem, ofwel; vaste prijs. Ik heb ook wat andere spullen in de verkoop gedaan dus zodra iets anders verkocht is gaat deze uit de verkoop. Waarom deze? Ik heb weinig geduld me te verdiepen in de oneindige mogelijkheden van deze klassieker, dus bij interesse mag hij door, zo niet hou ik hem gewoon om dagelijks bij te kunnen kwijlen :D

Back