Harm en Moesman - It Heitelân (hiphop)

Dilago

Ouwe rot
Twee maand geleden postte ik hier de betreffende track in wording voor wie dat leuk vindt om even door te lezen.

Hier dan de voorlopige eindmix van een ode aan Hijack en hun fantastische britcore album de hoorntjes van Jericho dat menigeen hier tot mijn genoeg ook bleek te kennen!

Tekst en beat en scratches door mij.

Vocals door Mustafa en mij.

Attachments

• harm en moesman - it heitelan.mp3
    9,2 MB
In de auto hoorde ik nog iets dat me stoorde en dat ik vervangen heb.

Attachments

• harm en moesman - it heitelan.mp3
    9,2 MB
Deze is ook goed man. Lekker uptempo en die combie met Moesman is ook mooi. Jullie vullen elkaar goed aan qua stem.
Ik hoop dat jullie een album gaan maken en dan ook uitbrengen

Jee, vervelend allemaal zeg. Maar herkenbaar.
Ik zou het even met rust laten.
Hopelijk komt hij er vanzelf achter dat hij in z'n eentje minder impact zal hebben en hij niemand kan vinden waarmee jij zo'n goede muzikale aansluiting heeft.
Zoek maar eens een 2e.. en dan ook nog in het Fries!
Voor jou geldt misschien dat je wel voorzichtig moet zijn met mensen die talent hebben in de muziek.

Leuke track. Echt die begin jaren '90 vibe, maar dan int Fries. Ik versta er geen reet van, maar het is wel leuk. Maarem, Moesman en Harm dus alweer uit elkaar?

Leuke track. Echt die begin jaren '90 vibe, maar dan int Fries. Ik versta er geen reet van, maar het is wel leuk. Maarem, Moesman en Harm dus alweer uit elkaar?
Dank je!

Moesman was boos op me, maar e.e.a. berustte op een misverstand. Dus het is nog geen scheiding! Lol!

Ja dat krijg je met die rappers hè?! De hele tijd fitties en beef en shit 🤣🤘🤘😳

Ja dat krijg je met die rappers hè?! De hele tijd fitties en beef en shit 🤣🤘🤘😳
Er is 'nog' niet geschoten tenminste! 🤣🤣🤣🤣

Back