Ohmicide, Symptohm, Ohmboyz en meer nu gratis

bombario

Gepokt en gemazeld
Softwareontwikkelaar Ohm Force heeft aangekondigd dat het stopt met een aantal van zijn populairste plugins. Daarom zijn de oude versies van acht Ohm Force plugins vanaf nu gratis beschikbaar.

Je kunt ze downloaden als je een gratis account aanmaakt.

Als Apple gebruiker is het tegenwoordig helaas niet echt de moeite meer om unsupported plugins te gebruiken aangezien bij OS updates vaak een hoop gedoe is met plugins die ineens niet meer werken.

Als Apple gebruiker is het tegenwoordig helaas niet echt de moeite meer om unsupported plugins te gebruiken aangezien bij OS updates vaak een hoop gedoe is met plugins die ineens niet meer werken.
Geeft wederom aan hoe superieur dat Apple is, zijn er geen 'bridge' programma's wellicht?

Geeft wederom aan hoe superieur dat Apple is, zijn er geen 'bridge' programma's wellicht?
Sja, op alles is wel wat af te dingen. Maar dit is wel irritant soms ja. Er zijn soms vast wel hacks te bedenken maar daar heb ik geen zin in.

Ik wacht meestal even, maar je hebt niet altijd de keuze (als je een nieuwe computer koopt bijvoorbeeld). Ik loop meestal een half jaartje achter op de major versions, de tussentijdse updates doe ik wel altijd (maar die zijn ook veilig want geen architectuurwijzigingen). De laatste keer was direct naar Ventura én Apple Silicon maar het leeuwendeel werkte gelukkig gewoon meteen prima. Ik geloof dat we het ergste inmiddels ook wel gehad hebben sinds de overstap naar die M1/M2 chips en alle wijzigingen vandien in MacOS.

Softwareontwikkelaar Ohm Force heeft aangekondigd dat het stopt met een aantal van zijn populairste plugins. Daarom zijn de oude versies van acht Ohm Force plugins vanaf nu gratis beschikbaar.

Je kunt ze downloaden als je een gratis account aanmaakt.
enkel quad frohmage marcheert niet bij me, os X 10.13.6 , jammer maar ik heb de gewone frohmage plugin
er staat bij vanaf os x 10.14 & hoger , maar zeuven van de acht doen het wel bij mij

Back