Hello ik ben marnix

demarren

Premier Сasual Dating Authentic Maidens
Ik ben 65 jaar en ik speel synths van toen ik 17 jaar was ik heb de Roland D50 gehad de d40 de jupiters de.....ja te veel om op te noemen vandaag speel ik vooral piano de roland jd-xi de CASIO 5000 de medeli akx10 en nog een paar voor nu ben ik bezig klanken te maken voor de Jd-xI en de medeli ik zal er later wel een paar op het forum zetten als dat toegestaan is voor de rest ik ben op pensioen en bezig blijven dat moet nu éénmaal zo ik hoop dat ik hier kan helpen ik heb ook 5 jaar voor roland demo gewerkt al is dat laatste toch al een jaar of 10 geleden voor de rest geweldig om hier te zijn marnix

Welkom ! :okdan:

... nu ben ik bezig klanken te maken voor de Jd-xI en de medeli ...
De Medeli is dan wel een keyboard arranger maar ben wel benieuwd hoe uitgebreid je zelf klanken kan maken.

Hopelijk kan je bv zelf één/meerdere oscillatoren (waveforms) kiezen, filter toepassen,.... zoals bv op een Korg PA-xxx

Alleen de basis instellingen kun je doen maar je hebt wel 3 klanken dat je tegelijk kunt Overelkaar leggen waardoor het goed klinkt je kan ook Met grandSuite voor pc SF2 bestanden importeren dat is super handig wat ook kan alle yamaha styles kunnen geconverteerd worden naar medeli omdat die dezelfde structuur gebruikt de medili is eigenlijk een kloon van yamaha zo moet je dat zien verder Midi en audio kun je direct opnemen USB of intern

Hoop u hier van dienst te zijn geweest veel plezier op uw keyboard

Bedankt voor de info. Ga straks de handleiding eens doornemen.

Zelf zoek ik niet direct een flagship zoals een PA5X of Genos aan te schaffen maar iets betaalbaars om snel wat ideeën uit te werken met een ruim klankpallet is wel handig. Zo'n Medeli AKX10 is heel wat betaalbaarder :)

Kijk hier is naar het is wel niet in het Nederlands maar is redelijk uitgebreid, Ik zelf vindt het een goed keyboard maar je moet het wel zien zitten om wat bij te tweaken
Out of the box klink het niet zo geweldig.
maar je hebt equalizers tal van effecten en je kan ermee klanken maken maar hier kun je eens een goed overzicht krijgen
Laat iets weten als je meer informatie wilt hier alvast een filmpje om je op weg te helpen

Back