• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cirklon 2

Prijs
2550 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Vorige advertentie stond per ongeluk al als verkocht gemarkeerd en kan dus lijkbaar mijn advertenite niet meer aanpasen
Cirklon 2 :2550 €
Ik verkoop mijn cirklon omdat ik er nu namelijk 2 heb ☺️.
Het is dus een cirklon 2 en in perfecte staat , however tussen de eerste batch cirklons zaten er een paar bij met brakke batterijen die na een jaar al leeg waren en dit is er dus een van .
De batterij is nog niet vervangen en indien je dit doet is enige voorzichtigheid wel geboden omdat de batterijhouder gemakkelijk loskomt , zie cirklon forum voor verdere info of you tube ( sequentix change battery ) .
Je kan dus wel saven naar de interne of externe sd maar dus niet naar de flashram ( lege batterij )
De cirklon kan alleen afgehaald worden in gent aangezien ik binnenkort op reis vertrek ( vrijdag 3 nov) De cirklon staat bij mijn broer en die kent er de balllen van , dus voor een testdrive lees je best eens de manual en breng wat outboard gear mee ( volcas etc…) , al mijn gearstaat momenteel gestockeerd .
Tenzij je een maandje of 2 kan wachten dan ben ik terug en kan ik wat uitleg geven , of voor3 november .
Fotos volgen
prijs 2500
Geen zin om 4 jaar te wachten , gewoon kopen

Attachments

• IMG_0603.JPG
    IMG_0603.JPG
    196,3 KB · Bekeken: 1.216
  • IMG_0601.JPG
    IMG_0601.JPG
    192,9 KB · Bekeken: 493
  • IMG_0606.JPG
    IMG_0606.JPG
    120,2 KB · Bekeken: 493
Beste sequencer op deze planeet voor slechts 2500 en geen 4-5 jaar wachttijd .
Te gek man !

En nog maar eens een bumpje .
ZEg nu zelf , 2500 is toch echt wel een knalprijs , ga je echt niet vinden op sites reverb.com en ebay
Verkeerd in nieuwtstaat en is uitvoerig te testen met een kopje koffie -thee

Prijs drop naar 2350 voor near mint cirklon , uitvoerig te testen .
Spotprijs en je hoeft geen 4 jaar te wachten

2250 euro
Lag ga ik niet , dit is de de prijs die ik ervoor heb betaald

Echt niemand die een cirklon 2 wilt ?
Is in nieuwstaat en staat nu al bijna een jaar opgeborgen in de doos .
Uitvoerig te testen in gent
Bodemprijs 2200 Euro , lager ga ik echt niet

2150 , en dan verlies ik er er 100 euro op .
Dat is wat anders he dan die assgieren op reverb.com :0 ?
Beste mensen , de cirklon verkeerd in nieuwstaat he .
Grijp je kans , goedkoper ga je een cirklon mk2 echt niet vinden

Pricedrop 2000 euro , cirklon staat inmiddels al een jaar opgeborgen in de doos , maw verkeerd nog steeds in nieuwstaat .

Back