• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Twisted Electrons MegaFM (3mndn oud, dumpprijs 380)

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

MstrFX

B T N!
Touche Expressivee 1 dag gebruikt wel spik en span 2e hands gekocht met extra houten look blad en extra rubbers. 225,-

Twisted electrons MEGAFM en ja echt MEGA, van lief tot Techno, diepere bassen dan een sub 37 die ik hier vandaag heb.. 490,- incl 600 patches!!!
Bon ban Bax krijg je er ook bij, zal nog wel jaar garantie op zitten. Niet zo lang geleden nog update.. Top ding!

Ik sta ook open voor ruil tegen een eurorack premium discrete oscillator met sine wave en sub (zie dit draadje).

Screenshot 2023-12-13 at 15.29.09.png

Screenshot 2023-12-13 at 15.28.30.png

Last edited by a moderator:
Eigenlijk zijn beide producten wel als A klasse te beschouwen. Staat niet in de weg maar ik maak er graag een ander blij mee.
Interesse in FM, check deze draad.. Twisted Electrons: MEGAfm
Ik heb de MegaFM dus pas sinds Oktober, dus pas 3 maanden. Bax bon krijg je erbij!

Screenshot 2023-12-16 at 21.39.02.png

Screenshot 2023-12-16 at 21.39.23.png

Screenshot 2023-12-16 at 21.39.54.png

Screenshot 2023-12-16 at 21.41.13.png

Alleen de MegaFM mk2 is nog te koop bij interesse stuur me een berichtje.. ruilen met of zonder HW SF bijbetaling is ook bespreekbaar.

Kwa ruil heb ik interesse in.

Erica synths matrix mixer

Behringer Kobol

Behringer Edge

Uno Synth pro-x

Ok ik ben even op de feiten gedrukt! je kunt deze tegekke bak nieuw kopen bij de maker voor 457,- Dat zou ik zeker doen als je 100% nieuw wilt want bax is 555,-

Nou heb ik hem mint b-stock kunnen kopen voor 508,- Ik heb 22 aan patches besteed en paar honderd uur patches lopen maken. Dit is dus een heerlijke start zeker voor beginner want eerst denk je hoe krijg ik hier in hemelsnaam geluid uit. Dit komt met een week goed! En dan is het echt een pareltje. Waarom verkoop je hem dan? Ik heb de mooiste patches gesampled en geen plek meer op buro na 3 maanden intensief lopen progameren op de MfM. Ga toch weer beetje eurorack nu.

Ok ik kan eerlijk zeggen dat mijn unit gewoon mint is. Laatste firmware. hier op mijn buro'tje gestaan geen gekkigheid.
Vol met patches dus voor: 380,- incl track and trace NL

Back