• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse synths en wat eurorack, opruiming

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

SV

Stamgast
Hoi forumleden, Ik ben wat aan het opruimen zodat er weer wat plek kan komen voor wat nieuws.

Ik heb de volgende spullen in de verkoop:

- Behringer Xenyx UFX1604: €400 (Een prima USB/Analoog multitrack recording mixer, zie ook de Sound on Sound review. Gaat weg ivm aankoop Midas Venice mixer)
- Deepmind 12 keys: €600 (Veel plezier van gehad en in prima staat, gaat weg ivm interesse andere poly)
- Roland SH-01A: €300 ( grijze uitvoering)
- Dreadbox Nyx: V1 €450 (Amper aangeraakt sinds ik over ben op meer Eurorack, maar zou hem bijna houden voor de reverb alleen al!)

Eurorack:

Qu-Bit Bloom fractal sequencer module: €270
Doepfer Wasp Filter (grijze uitvoering): €50
Ik sta open voor ruil met bijvoorbeeld Access Virus TI (-Polar / 2) / Novation Peak met bijleg van mijn kant. Sta ook open voor ruil met een Roland Boutique TR-09.
Alles uiteraard in goede staat, foto's op aanvraag. Af te halen/te testen in Nijmegen.

Back