• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht ARP Odyssey MKI model 2800 (1973)

Prijs
2500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

BadaSwang

Ingeburgerd
ARP Odyssey MKI model 2800 (1973) - Early Whiteface model met origineel ARP 4023 filter + CV inputs en allerlei patchpoints

In verband met andere uitgaves verkoop ik mijn originele vintage ARP Odyssey Serial number: #281478 icm sturdust dust cover

Apparaat klinkt en speelt waanzinnig.
De keybushings zijn allemaal vervangen tijdens een grondige klavierrrevisie dus het klavier speelt weer als nieuw, de ARP 4023 filtermodule is recent gerepareerd en de synth is volledig gecalibreerd en getuned.

Door de vele CV en Audio patchpoints is deze semi-modulaire Odyssey bijna net zo uitgebreid als een ARP 2600 qua mogelijkheden.

Ik verstuur de ARP niet dus enkel op te halen in Amsterdam of Vleuten.
In Amsterdam de mogelijkheid om hem in de studio te beluisteren :-)

Bij interesse kan je mailen : patrick@hayp-music.com

Cheers,

Patrick

Attachments

• tempImage2klJSa.png
    tempImage2klJSa.png
    933,1 KB · Bekeken: 211
  • tempImageoQ2jPO.png
    tempImageoQ2jPO.png
    967,7 KB · Bekeken: 199
  • tempImageIUDvGs.png
    tempImageIUDvGs.png