Cecil
Zoals de ouden zongen...
| MPC Live II met extra's | €1000,- | ophalen | Zeer uitgebreide MPC Live II, alleen thuis gebruikt, technisch en optisch 100%, plastic zit nog op het display. Fantastisch en compleet ding, echter heb ik na een klein jaar besloten dat het niet helemaal voor mij is. Komt met doos, USB kabel en originele voeding, PLUS: 256GB harddisk UDG case (ongebruikt!) Plugins: Stem separation AIR Delay Pro OPx-4 AIR Flavor Pro |
| Acidlab Baseline 3 | €400,- | bij voorkeur ophalen | Analoog! Authentieke en vette 303 geluiden, maar ook eigen karakter Simpele maar inspirerende sequencer Knoppen voelen goed aan CV/Gate uitgangen Gaat weg omdat ik niet zoveel acid/techno meer probeer te maken, dat kan iemand anders vast vaker en beter. Eerste eigenaar, rookvrij en alleen in de studio gebruikt. 100% technisch en optisch. Komt met alle originele onderdelen, zoals de doos, geprint boekje, adapter. |
| Bastl Midilooper | €200,- | verzendbaar | Erg (te) weinig gebruikt, dus in nieuwstaat. Komt met alle originele toebehoren, hoewel dat eigenlijk alleen de doos en een midikabel omvat. Deze Midi Looper is een heel creatief en licht experimenteel speeltje met drie 'tracks' die alle midi kunnen opnemen. Veelzijdig en flexibel qua track lengte en manipulatie. |
Prijzen zijn richtprijzen. Voor alles geldt dat het in goede staat is, technisch en optisch.