• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht MPC Live II + extra's, Acidlab Baseline 3, Bastl Midilooper

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Cecil

Zoals de ouden zongen...
MPC Live II met extra's€1000,-ophalenZeer uitgebreide MPC Live II, alleen thuis gebruikt, technisch en optisch 100%, plastic zit nog op het display. Fantastisch en compleet ding, echter heb ik na een klein jaar besloten dat het niet helemaal voor mij is.

Komt met doos, USB kabel en originele voeding, PLUS:

256GB harddisk
UDG case (ongebruikt!)

Plugins:
Stem separation
AIR Delay Pro
OPx-4
AIR Flavor Pro
Acidlab Baseline 3€400,-bij voorkeur ophalenAnaloog!
Authentieke en vette 303 geluiden, maar ook eigen karakter
Simpele maar inspirerende sequencer
Knoppen voelen goed aan
CV/Gate uitgangen

Gaat weg omdat ik niet zoveel acid/techno meer probeer te maken, dat kan iemand anders vast vaker en beter.

Eerste eigenaar, rookvrij en alleen in de studio gebruikt. 100% technisch en optisch. Komt met alle originele onderdelen, zoals de doos, geprint boekje, adapter.
Bastl Midilooper€200,-verzendbaarErg (te) weinig gebruikt, dus in nieuwstaat. Komt met alle originele toebehoren, hoewel dat eigenlijk alleen de doos en een midikabel omvat.

Deze Midi Looper is een heel creatief en licht experimenteel speeltje met drie 'tracks' die alle midi kunnen opnemen. Veelzijdig en flexibel qua track lengte en manipulatie.

Prijzen zijn richtprijzen. Voor alles geldt dat het in goede staat is, technisch en optisch.

front.jpg

angle.jpg

Attachments

• back.jpg
    back.jpg
    181,5 KB · Bekeken: 153
  • case.jpg
    case.jpg
    202,2 KB · Bekeken: 135
  • hd.jpg
    hd.jpg
    54,9 KB · Bekeken: 159
  • full.jpg
    full.jpg
    161,5 KB · Bekeken: 186
  • 2.jpg
    2.jpg
    129,4 KB · Bekeken: 186
  • 3.jpg
    3.jpg
    134 KB · Bekeken: 166
  • 4.jpg
    4.jpg
    153,4 KB · Bekeken: 177
  • front.jpg
    front.jpg
    216 KB · Bekeken: 188
Een serieus bod: altijd interessant!

De MPC is verkocht!

De midilooper en de baseline 3 wachten nog op een nieuwe eigenaar. Er is wat ruimte voor onderhandeling, je bent welkom!

De MidiLooper is ook verkocht. Rest nog de AcidLab Bassline 3. Aciiiiiid! Tegen elk aannemelijk bod.

Nog altijd te koop: de onvolprezen AcidLab Bassline 3.

Analoog!
Authentieke en vette 303 geluiden, maar ook eigen karakter
Simpele maar inspirerende sequencer
Knoppen voelen goed aan
CV/Gate uitgangen
Audio in
FM in

…een ruilvoorstel mag ook… synthesizer of effect, of… verras me

De bassline blijft nog even hier.

Back