Check Mate
Ingeburgerd
Ik bied een Black Corporation DIY Deckard's Dream rev. 2 te koop aan.
Ik heb de synthesizer in september 2019 gebouwd. Technisch is het 100% in orde.
De VCO's zijn uitgerust met originele Curtis 3340 Rev. G IC's en niet met goedkope klonen daarvan.
Visueel heeft de synthesizer 2 krassen op de bovenkant van de behuizing. Dit zie je echter niet terug in het rek.
Het liefst zou ik willen dat de synth ter plaatse wordt getest en persoonlijk wordt opgehaald.
Verzending is ook mogelijk.
Ik gebruik de synth gewoon niet genoeg en het is zonde als hij het grootste deel van de tijd ongebruikt blijft staan.
Een geschikte voedingseenheid wordt meegeleverd.
De Deckard's Dream komt uit een rook- en huisdiervrij huis.
P.S.: Ik zou alleen geïnteresseerd zijn in een Dave Smith (DSI) Prophet 12-Keyboard voor ruil.
Ik heb de synthesizer in september 2019 gebouwd. Technisch is het 100% in orde.
De VCO's zijn uitgerust met originele Curtis 3340 Rev. G IC's en niet met goedkope klonen daarvan.
Visueel heeft de synthesizer 2 krassen op de bovenkant van de behuizing. Dit zie je echter niet terug in het rek.
Het liefst zou ik willen dat de synth ter plaatse wordt getest en persoonlijk wordt opgehaald.
Verzending is ook mogelijk.
Ik gebruik de synth gewoon niet genoeg en het is zonde als hij het grootste deel van de tijd ongebruikt blijft staan.
Een geschikte voedingseenheid wordt meegeleverd.
De Deckard's Dream komt uit een rook- en huisdiervrij huis.
P.S.: Ik zou alleen geïnteresseerd zijn in een Dave Smith (DSI) Prophet 12-Keyboard voor ruil.