Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
De Oberheim Xpander komt volgens mij niet zo vaak voorbij in Nederland. Die van mij mag naar een andere liefhebber. 
Ik heb hem jarenlang met volle tevredenheid in mijn studio gebruikt. Hij is geweldig voor warme complex modulerende pads en drones (ambient) en natuurlijk ook voor de typische classic '80s Oberheim brass en aanverwante sounds.
Kenmerken:
Conditie:
Wordt geleverd met eurostekker.
De smiley sticker kan er desgewenst afgehaald worden; ik vind hem zelf wel lekker vrolijk

Ik heb hem jarenlang met volle tevredenheid in mijn studio gebruikt. Hij is geweldig voor warme complex modulerende pads en drones (ambient) en natuurlijk ook voor de typische classic '80s Oberheim brass en aanverwante sounds.
Kenmerken:
- 2 voltage controlled oscillators per stem
- Multi-mode filter met 15 verschillende filtertypen
- FM (op oscillator of filter)
- 5 LFO's
- 5 envelopes
- Uitgebreide modulatiematrix (superveel modulatiemogelijkheden)
- Individuele panning per stem
- 6 individuele audio-uitgangen (één voor elke stem)
- 6-part multitimbral
- 6 CV/gate-ingangen voor de stemmen
Conditie:
- 1 defect LED-karakter (de rest is in orde, dus verder goed leesbaar)
- Optische gebruikssporen (met name de achterzijde; was zo toen ik hem kocht. het frontpaneel ziet er mooi uit)
- Twee weken geleden volledig nagekeken door mijn vaste technici. Alle drukknoppen zijn gerepareerd/vervangen en werken weer soepel. Alle draaiknoppen zijn ook in topconditie.
- Extra ingebouwde koelventilator met aan/uit-schakelaar (op de plaats van de voormalige voltage-schakelaar, dus er is niet geboord in de behuizing).
Wordt geleverd met eurostekker.
De smiley sticker kan er desgewenst afgehaald worden; ik vind hem zelf wel lekker vrolijk