vink
atropos-krans-os
als je meer wilt weten hoe deze track gemaakt is, bezoek de SC pagina. ik laat het hier even weg.....
listen with your eyes closed....
listen with your eyes closed....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je 1e track met de dreamtonics bundle.
het begint heel rustig en met wat stiltes en vanaf 2:00 komen ook wat meer lage tonen erin, het heeft een unieke sfeer omdat het contrast tussen de heldere stem en de duistere achtergrond geluiden heel hoog is.
Ik werd hier eerlijk gezegd heel rustig. Heel erg raar: ik krijg het gevoel van thuiskomen. Goed gedaan!
Gloomy/Jan
Heel kunstelijk, dit lijkt me super passen in zo'n kunstexpostitiehal, of in Doloris oid.
Klinkt helemaal Björk zonder haar stem.

Omdat ik meer dan eens moest denken aan @vink tijdens het spelen! En tijdens het lusiteren naar jou werk moet ik ook vaak aan silent hill denken.
Niet alleen vanwege de hoorbare overeenkomsten hier en daar kwa sounddesign, maar ook de sfeer die het oproept.
Het is geen ordinaire horror... geen cheesy jumpscares maar meer een algeheel gevoel van onbehagen wat je af en toe bekruipt.
Net als jou muziek!
Silent hill heeft geen ordinaire jumpscares maar een kruipend gevoel van naderend onheil.
Geen zombies, maar volwassen menselijke onderwerpen... ziekte, misbruik, depressie, agressie, schuldgevoel... net als jou muziek een unieke ervaring die wellicht niet voor iedereen is.
Ik denk dat ik mede door mijn associatie met deze game extra waardering heb gecultiveerd voor wat jij doet, Vink.
Hoe ontoegankelijk je werk ook is, het doet wel wat...
ik heb recent ook zelf wat lopen klooien om te kijken of ik iets kan maken wat diezelfde dreiging ook uit kan stralen.... laat ik het zo zeggen... dat is nog even work in progress![]()
Hele mooie track. Lekker spannend.![]()
Alles klinkt zeer ruimtelijk en haarscherp. Het is moeilijk te plaatsen muziek, hoewel ergens in de verte ook herkenbaar.
ik ben eigenlijk altijd wel benieuwd wat je eigen beleving is bij je muziek of wat je wilt overbrengen?
Echt mooi dit.
Ik word er ook relaxed van.
Kan het erg waarderen. uniek maar ook herkendbaar op een bepaalde manier
Bijzonder
Ik vond het niet mooi relaxed, maar juist beklemmend