• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland SH-4D

Prijs
350 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Synthmeon

Ingeburgerd
Deze synthesizer en groovebox is een ontzettend leuk apparaat om DAW-less muziek mee te maken.

Mijn collectie synths is inmiddels gegroeid, waardoor ik geen groovebox meer nodig heb. Deze machine mag dus naar een nieuwe eigenaar.

De synthesizer is in goede staat, ik ben er altijd voorzichtig mee geweest en heb deze alleen thuis gebruikt. Er zijn wel twee kleine krasjes te zien op foto 2. Dit heeft uiteraard geen enkele invloed op de functionaliteit. De originele verpakking is aanwezig.

Je kan hem natuurlijk uit komen proberen in Amerongen. Verzenden is ook een optie, met kosten voor de koper.

Voor de beeldvorming één van mijn jams met alleen dit apparaat:

Attachments

• IMG_7450.JPG
    IMG_7450.JPG
    150 KB · Bekeken: 121
  • IMG_7451.JPG
    IMG_7451.JPG
    105,8 KB · Bekeken: 111
  • IMG_7452.JPG
    IMG_7452.JPG
    143,2 KB · Bekeken: 111
  • IMG_7453.JPG