• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Make Noise Shared System Plus - Black and Gold

Prijs
4750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

deathspell

Ouwe rot
Na lang, heel, heeeeel lang en vaak twijfelen mag mijn Make Noise Shared System Plus toch naar een nieuwe eigenaar. Ik denk niet dat ik veel over deze geweldige modulaire klassieker hoef te vertellen: kenners weten... je kent het wel. ;)

Dit is de eerste versie van de Make Noise Shared System Plus, in de originele houten case met tolex-bekleding - en niet dat krasgevoelige metalen ding van de latere versies.

Ik heb deze synth altijd extreem goed onderhouden, hij is weinig gebruikt, en daarom ook in perfecte staat! Ik heb wel, om hem verticaal aan mijn synthrack te bevestigen, heel netjes en voorzichtig wat gaatjes in de achterkant geboord. Maar daar zie/merk je in de meeste situaties niets van - hooguit wat extra ventilatie.

Met René mkII, Braids en Tempi.

Vraagprijs 4.750,- maar voor gewaardeerde SF-leden is er nog enige onderhandelingsruimte - mits het netjes wordt gehouden.

Ik heb geen interesse in ruil.

Attachments

• IMG_1905.jpg
    IMG_1905.jpg
    393,4 KB · Bekeken: 219
  • IMG_1906.jpg
    IMG_1906.jpg
    351 KB · Bekeken: 206
  • IMG_1907.jpg
    IMG_1907.jpg
    398,7 KB · Bekeken: 201
  • IMG_1908.jpg