I'm Not Like You...

MarZ

Zlobinski
Ok Guys,

De release van "Words - Zlobinski" is nog vers van de pers, als gisternacht een nieuw momentje aandiende om m'n inspiratie bot te vieren in Cubase. Met dank aan Gloomy, Stoter en Rubbah voor de inspiratie en diegene die de tijd hebben genomen om Words te beluisteren.
Enfin luister zelf naar deze Deep House tune "I'm Not Like You" of niet ๐Ÿ˜‰

Skippen of toch misschien meer....

Luister naar I'm Not Like You van Zlobinski op #SoundCloud I'm Not Like You

Ook weer een erg lekkere track met een goede vibe. Dit soort tracks draaiden ze op Kreta waar we van t voorjaar waren met de kids (starbeach ;)) en kwa kabbelend lekker past ie zo in dat straatje.

Mis nu nog wel iets van een echt hoogtepunt moment, moment waar je wat vetter naar de break toe werkt, of er juist uit. Laat je m zo, dan is t wat mij betreft alsnog geslaagd hoor, begrijp me niet verkeerd ๐Ÿ‘

Heel erg goed. Alleen, je moet weten dat Soundcloud een fractie van een seconde van je track cut. Daarom is het belangrijk om bvb 1/4 bars stilte toe te voegen. Ook de vocalen komen erg hard binnen. Voor de rest was't een plezier om naar te luisteren.
Gloomy :)

Heel erg goed. Alleen, je moet weten dat Soundcloud een fractie van een seconde van je track cut. Daarom is het belangrijk om bvb 1/4 bars stilte toe te voegen. Ook de vocalen komen erg hard binnen. Voor de rest was't een plezier om naar te luisteren.
Gloomy :)
Thanks m8, bedankt voor de tips, gaan we doen...๐Ÿ‘

Rubbah en Gloomy, bedankt voor de feedback en ja, ik heb in de nieuwe versie wat zaken aangepast (vocalen wat zachter, melodie, break en outro). Dit is denkelijk wel mijn laatste versie voordat ik hem misschien opstuur....

Luister naar I'm Not Like You (2).mp3 van Zlobinski op #SoundCloud I'm Not Like You (2).mp3

Heerlijke track, knap werk! Doet inderdaad niet onder voor een release. Zijn de vocals legit om te gebruiken?

Waar wil je 't naartoe sturen? Een radio-luisteraar zal deze versie het fijnst vinden. Een DJ vind 't misschien fijner als je de intro nog wat langgerekter maakt, veel kaler beginnen, zonder de bassline, en dan opbouwen. Kan je ook nog meesturen als tweede track.

Heerlijke track, knap werk! Doet inderdaad niet onder voor een release. Zijn de vocals legit om te gebruiken?

Waar wil je 't naartoe sturen? Een radio-luisteraar zal deze versie het fijnst vinden. Een DJ vind 't misschien fijner als je de intro nog wat langgerekter maakt, veel kaler beginnen, zonder de bassline, en dan opbouwen. Kan je ook nog meesturen als tweede track.
Thanks Stoter, voor de vocals is betaald via Soundcloud, waanzinnige app/vst om te gebruiken voor wat sample.
Tja een luisteraar of DJ, geen idee, maar waarschijnlijk eerst voor de luisteraar en indien gewenst kan ik altijd nog een DJ versie maken, geen probleem. Vindt die zelf ook altijd wel het leukst, maar is minder boeiend voor de gemiddelde luisteraar.

Back